آستر و رنگ مخصوص گالوانیزه

آستر و رنگ مخصوص گالوانیزه  با پوشش عالی و چسبندگی بالا به سطوح گالوانیزه. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

آستر و رنگ مخصوص گالوانیزه با چسبندگی بالا

سطوح گالوانیزه با استفاده از غلتاندن فلز آهن درون محلول روی مذاب ایجاد می شوند. وجود درصد بالایی از روی بر سطح آهنی، باعث محافظت کاتدی عالی از سطح در برابر رطوبت می شود. از طرف دیگر آب گریز بودن و نچسب بودن سطح گالوانیزه نیز خود کمک بزرگی به دفع مواد خورنده از سطح فلز می نماید. به هر حال با گذشت زمان و اکسید شدن لایه ی روی موجود در سطح، فرآیند خوردگی آغاز می شود. در مناطق شرجی با احتمال خوردگی بالا این امر سریعتر اتفاق می افتد. حال برای حفاظت از گالوانیزه نیز می توانیم از پوشش های رنگی استفاده کنیم. به این کار می توان گفت محکم کاری! چون بر روی یک سطح محافظ(گالوانیزه) سطح محافظی دیگر قرار می دهیم.

مشخصات آستر گالوانیزه

قبل از رنگ آمیزی فلزات گالوانیزه باید سطح را رنگ پذیر کنیم. اینکار را با استفاده از پوششی به نام واش پرایمر و یا تای کوت می توانیم انجام دهیم. این پوشش بر اساس رزین اپوکسی و فسفات روی و همچنین اسید فسفریک می باشد. اسیدی بودن اندک این محصول، باعث خوردگی کم در سطح فلزی شده و به این ترتیب بدون هیچ گونه آسیبی به سطح گالوانیزه، آن را برای رنگ آمیزی آماده می نماید. این محصول با ضخامت کم و حدود 20 میکرون فیلم خشک اجرا می شود.

رنگ رویه مخصوص گالوانیزه

پس از اجرای پرایمر، نوبت به اعمال رنگ رویه می رسد. پوشش های اپوکسی با خاصیت ضد خوردگی  رطوبتی و شیمیایی بالا، گزینه ای عالی برای حفاظت از سطوح گالوانیزه می باشند. رنگ های پلی اورتان با خاصیت مقاومت رطوبتی و نوری عالی، یکی از بهترین گزینه های بعنوان رنگ لایه نهایی برای سطوح گالوانیزه در معرض نور آفتاب می باشند.

روش اجرای رنگ بر سطح فلز گالوانیزه

  1. ابتدا سطح را با شوینده ها بشویید تا عاری از گردو غبار و چربی شود.
  2. رنگ آستری را با هاردنر مخلوط و با تینر اندکی رقیق نمایید.(ضخامت فیلم خشک20 میکرون)
  3. رنگ رویه را با هاردنر مخلوط و پس از رقیق سازی با تینر بر سطح اجرا کنید.(ضخامت فیلم خشک از 50 تا 100 میکرون)

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

آستر و رنگ مخصوص گالوانیزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما