اسپری زینک براق 500 میل

اسپری زینک براق 500 میل، تولید کشور هلند، قابلیت اجرای مستقیم روی گالوانیزه و آهن و با پوشش عالی، جهت خرید محصول با شرکت رنگ رادین، نمایندگی روناس و مرکز پخش انواع پوشش های ساختمانی و صنعتی تخصصی تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اسپری زینک براق 500 میل

سطوح گالوانیزه و آهنی با گذشت زمان و قرارگیری در معرض هوا، رطوبت و سایر عوامل خوردگی بسرعت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند. با استفاده از پوشش های مقاوم می توانیم بخوبی از این سازه ها محافظت نماییم. مطلب مهم آن است که بدانیم هزینه ی محافظت از سازه بسیار کمتر از هزینه ی نوسازی و تعویض آن می باشد.

اسپری رنگ زینک یا زینکا دارای بیش از 96 درصد پودر روی می باشد. این محصول می تواند یک لایه محافظتی بسیار قوی بر روی سازه ایجاد نماید. ذرات روی بصورت منظم در کنار هم قرار می گیرند و به همین دلیل مانع از ورود فیزیکی عوامل خوردگی به سطح سازه می شوند. از طرف دیگر به دلیل میل به اکسایش بالاتر فلز روی نسبت به فلز زیرین خود در هنگام شروع فرآیند خوردگی ابتدا فلز زینک پوشش داده شده بر روی سازه شروع به خورده شدن می کند و پس از چندین سال و از بین رفتن پوشش رنگی، اکسایش و تخریب فلز اصلی شروع می شود و در این هنگام باید رنگ آمیزی مجدد انجام دهیم.

اسپری زینکا زیتکس تولید کشور هلند و بصورت براق می باشد. این محصول 500 میل است و یکی از با کیفیت ترین اسپری زینکاهای موجود در بازار می باشد. محصول زینکا بصورت رنگ نیز موجود می باشد که جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجب آن اینجا کلیک کنید.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

اسپری زینک براق 500 میل

اسپری زینکا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما