بهترین رنگ برای رنگ آمیزی ورق گالوانیزه

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی ورق گالوانیزه چیست؟ پوشش های غنی از روی و بر اساس رزین اپوکسی بعنوان گزینه ای مناسب برای رنگ آمیزی سازه های گالوانیزه می باشند. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه با داشتن درصد بالایی از پودر روی پایداری بالایی در برابر شرایط رطوبتی و شیمیایی دارند. با شروع فرآیند خوردگی پوشش روی موجود در سطح فلز کم کم شروع به اکسید شدن و ریخته شدن می کند. تاجاییکه خوردگی فلز آهنی زیرین آغاز می شود. در چنین شرایطی بهتر است تا قبل از شروع فرآیند خوردگی سطح گالوانیزه را با پوشش رنگی محافظ و مخصوص کاور نماییم. اینکار باعث حفاظت بیشتر از سازه و افزایش طول عمر آن می شود.  حال به بررسی سیستم های رنگ آمیزی ورق گالوانیزه می پردازیم.

رنگ آمیزی با رنگ زینکا

پوشش زینکا نوعی رنگ تک جزئی و با مقاومت رطوبتی و شیمیایی عالی می باشد. این پوشش با ضخامت فیلم خشک 50 تا 100 میکرون قابل اجرا است. درصد پودر روی موجود در این رنگ بیش از 96 درصد می باشد. محصول چسبندگی عالی به سطح گالوانیزه دارد و با روش حفاظت کاتدی بخوبی سطح را از خوردگی حفظ خواهد نمود.

پوشش واش پرایمر، آستر آماده کننده ی سطح گالوانیزه و آلومینیوم

برای پوشش دهی سطوح گالوانیزه و آلومینیوم می توانیم از آستر واش پرایمر یا همان تای کوت استفاده نماییم. این محصول بصورت نازک و با ضخامت 20 میکرون اجرا می شود. مزیت این پوشش چسبندگی بالا به سطح گالوانیزه و زبر نمودن سطح برای آماده سازی جهت اجرای رنگ رویه می باشد. در این حالت تمامی رنگ های دو جزئی و تک جزئی را می توانیم برای پوشش سطوح گالوانیزه و آلومینیوم استفاده کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی ورق گالوانیزه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما