خرید اینترنتی زینک ریچ اپوکسی روناس از نمایندگی

جهت خرید اینترنتی زینک ریچ اپوکسی روناس از نمایندگی با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

خرید اینترنتی زینک ریچ اپوکسی روناس از نمایندگی

پوشش های اپوکسی غنی از پودر روی جهت محافظت از سازه های فلزی در معرض خوردگی رطوبتی، نمکی و شیمیایی شدید مورد استفاده قرار می گیرند. ذرات روی موجود در این پوشش پتانسیل بیشتری جهت اکسید شدن نسبت به سازه ی فلزی زیرین دارند. بنابراین با ورود عوامل خورنده ی رطوبتی و شیمیایی بین دو فلز نوعی الکترولیت تشکیل می شود و در این هنگام پیل شیمیایی بوجود می آید. با اختلاف پتانسیل بوجود آمده فلز رویی بصورت آند در می آید و کم کم اکسید شده و خورده می شود. فلز زیرین نیز نقش کاتد را بازی می کند و تا زمانی که این واکنش برقرار باشد کاملا سالم باقی می ماند. بنابراین پس از گذشت چند سال، رنگ آمیزی مجدد مورد نیاز می باشد.

در سازه هایی که خوردگی بسیار شدید باشد با افزودن اندکی پودر منگنز می توان اختلاف پتانسیل را بیشتر کرد و در نتیجه فرایند اکسید شدن آند سریع تر می شود و فلز زیرین از آسیب در امان می ماند. ولی به هر حال در اینصورت رنگ رویی سریع تر از بین می رود و باید با گذشت چند سال سریع اقدام با رنگ آمیزی مجدد نمود.

مشخصات آستر اپوکسی غنی از روی روناس

رنگ زینک ریچ اپوکسی بر پایه ی رزین اپوکسی و ذرات ضد خوردگی پودر روی تولید می شود. این محصول دو جزئی می باشد و بخش دوم هاردنر از جنس پلی آمید است. بخش هاردنر جهت کامل شدن واکنش شیمیایی رزین اپوکسی و نیز خشک شدن آن بکار می رود و انتخاب نوع آن بسیار مهم می باشد. محصول در بسته بندی 18 کیلو رنگ و 1.8 کیلو خشک کن می باشد و با درصد های مختلف پودر روی تولید می شود.

رنگ لایه میانی؛ پوشش حدواسط بین آستر غنی از روی و رنگ رویه

به دلیل داشتن درصد بالایی از پودر روی، رنگ زینک ریچ چسبندگی کمی به رنگ رویه دو جزئی دارد. جهت افزایش این امر باید یک دست لایه میانی روناس اجرا نمود. علاوه براین با این روش می توان ضخامت رنگ اجرایی را بالاتر برد و بنابراین محافظت بیشتری از سازه ی فلزی نمود. ذرات پودر روی خود نوعی تخلخل در سطح فلز برقرار می کنند که به نوعی راه ورود فیزیکی مواد خورنده به سطح سازه فراهم می شود. رنگ لایه میانی به نوعی وظیفه ی پر نمودن این منافذ را نیز برعهده دارد.

رنگ رویه ی مناسب

با توجه به منطقه ی قرارگیری سازه رنگ رویه انتخاب می شود. اگر سازه در برابر آفتاب باشد رنگ رویه ی مناسب، پوشش پلی اورتان روناس می باشد و اگر در برابر مواد شیمیایی و در محیط سربسته باشد انواع رنگ های اپوکسی معمولی و یا اپوکسی اصلاح شده با رزین فنولی مناسب می باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

خرید اینترنتی زینک ریچ اپوکسی روناس از نمایندگی

زینک ریچ اپوکسی روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما