خرید رنگ صنعتی محافظ خوردگی

جهت خرید رنگ صنعتی محافظ خوردگی با پوشش و دوام بالا، با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

انواع رنگ صنعتی

نام رنگ های صنعتی به پوشش هایی اطلاق می شود که علاوه بر زیبایی بخشی به سازه ها، قدرت محافظت کنندگی بالایی نیز از آن ها دارند. این پوشش ها به دلیل داشتن رزین های قوی و پیگمنت های ضد خوردگی، می توانند بخوبی انواع سازه ها را در شرایط مختلف از آسیب حفظ نمایند.

رنگ های صنعتی آستری

پوشش های آستری در انواع تک جزئی و دوجزئی به ترتیب شامل رزین آلکیدی و اپوکسی تولید می شوند. نوع آلکیدی برای شرایط با خوردگی کم و نوع اپوکسی برای خوردگی شدید مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از قوی ترین رنگ آستر تک جزئی زینک کرومات و زینک فسفات می باشد که با داشتن شرایط اسیدی و نیز ذرات پودر روی با روش سدکنندگی فیزیکی از سازه های فلزی محافظت می نمانید. بهترین رنگ دو جزئی آستری زینک ریچ اپوکسی می باشد. پوشرنگ با روش حفاظت کاتدی از سطح سازه محافظت می نماید و خود بعنوان آن فدا شونده رفتار می کند.

رنگ های صنعتی رویه

رنگ های صنعتی رویه و میانی برای افزایش محافظت از سازه ها بر روی انواع آستر ها اجرا می شوند. از مشهورترین این پوشش ها می توان به رنگ های اپوکسی پلی آمید و نیز پلی اورتان اشاره نمود. انواع دیگر رنگ های اپوکسی اصلاح شده نیز می توانند برای شرایط سخت تر خوردگی استفاده شوند. پوشرنگ های اپوکسی فنولیک مقاومت خوب دمایی و اسیدی و قلیایی دارند. رنگ های اپوکسی گلس فلیک با داشتن پودر شیشه بخوبی می توانند سطح سازه را از خوردگی ناشی از اسید قوی و نیز تنش مکانیکی حفظ نمایند. گزینه ی  کولتار اپوکسی مقاومت بسیار عالی در برابر شرایط قلیایی و آب شور نشان می دهند. رنگ های نسوز سیلیکونی نیز یکی از گزینه های اجرایی بر روی سازه های در معرض دمای بالا می باشند.

خرید رنگ صنعتی محافظ خوردگی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نیز خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

فروشگاه رنگ روناس

خرید ضد زنگ مخصوص دمای بالا

خرید رنگ صنعتی محافظ خوردگی

رنگ صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما