رنگبندی رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگبندی رنگ اپوکسی پلی آمید با تنوع بالا. رنگ های مادر طوسی، زرد، آبی، قرمز، سفید، مشکی، سبز و نقره ای بصورت کارخانه ای تولید می شوند. سایر رنگ های طبق درخواست بصورت ترکیب رنگ و یا کارخانه ای تولید خواهد شد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگبندی رنگ اپوکسی پلی آمید با تنوع رنگی مختلف

پوشش های اپوکسی به دلیل مقاومت شیمیایی، رطوبتی و دمایی عالی یکی از پرکاربردترین پوشش های رنگی می باشند. نیاز به تنوع رنگی در این پوشش ها می باشد تا پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد. کد رنگ های پرمصرف و مادر همیشه تولید و موجود می باشند. در این بین فام های رنگی زرد(1003)، سبز(6010)، قرمز(3020)، آبی(5012)، مشکی(9005)، سفید(9010) و نقره ای(9006)، طوسی(7035) بصورت کارخانه ای و عمده تولید می شوند. در صورت نیاز به تنوع رنگی مجریان محترم می توانند با ترکیب نمودن پوشش اپوکسی با همدیگر فام رنگی مورد نظر را بدست آورند. با توجه به مقدار نیاز می توانیم این پوشش را با دستگاه ترکیب رنگ و یا بصورت سفارش گذاری کارخانه ای تولید نماییم.

پرایمر مناسب رنگ اپوکسی پلی آمید

پوشش های آستری جهت حفاظت بیشتر از سازه و نیز افزایش چسبندگی رنگ رویه به سطح استفاده می شوند. در سازه های بتنی  محصول مناسب سیلر اپوکسی می باشد. این رنگ خاصیت اشباع کنندگی و پرکنندگی عالی دارد و باعث افزایش چسبندگی و نیز صرفه جویی در رنگ مصرفی می شوند. آستر مناسب برای سازه های فلزی از نوع زینک ریچ و یا آستر اپوکسی می باشد. این محصول خاصیت حفاظت کاتدی قوی دارد و باعث حفاظت فیزیکی و شیمیایی از سطح فلز می شود.

رال رنگی آستری با توجه به رال رنگ رویه انتخاب می شود. هر چند آستر محدودیت فام دارد و اکثرا در رنگ طوسی تولید می شود. به هر حال بخصوص برای رنگ زرد و نارنجی که پوشش کمی دارند استفاده از آستر کرم توصیه می شود.

روش اجرای پوشش اپوکسی

  1. ابتدا سطح را با استفاده از حلال بخوبی بشویید.
  2. پرایمر مناسب را اجرا کنید.
  3. رنگ رویه اپوکسی را با ضخامت فیلم خشک 50تا 100 میکرون اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگبندی رنگ اپوکسی پلی آمید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما