رنگ آمیزی آلومینیوم با رنگ صنعتی

رنگ آمیزی آلومینیوم با رنگ صنعتی جهت ایجاد مقاومت بالا در برابر رطوبت، دما و مواد شیمیایی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، بازار آهن شادآباد، جنب شهر ابزار، مجتمع پارسا

رنگ آمیزی آلومینیوم با رنگ صنعتی دو جزئی

پوشش های صنعتی دو جزئی بخصوص رنگ های اپوکسی، پایداری رطوبتی، دمایی و شیمیایی عالی از خود نشان می دهند. پوشش اپوکسی بر پایه ی رزین قوی اپوکسی، پیگمنت رنگی، حلال و پرکننده ها تولید می شود. نوع دیگری از رنگ دو جزئی پوشش پلی اورتان می باشد. این محصول نیز مقاومت رطوبتی، دمایی و نوری عالی دارد و برای سازه های در معرض نور آفتاب گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

پرایمر مخصوص آلومینیوم

سازه ی آلومینیومی به دلیل ماهیت ساختاری خود، رنگ پذیری بسیار کمی نشان می دهد. قبل از اجرای هر گونه رنگ باید زیر سازی مناسب را انجام دهیم. این کار با استفاده از آسترهای حاوی اسید دو جزئی با نام تای کوت انجام می پذیرد. این رنگ با ضخامت کم حدود 20 میکرون فیلم خشک بر سطح سازه اعمال می شود. محصول با ایجاد خوردگی اندکی بر سطح سازه ی آلومینیوم، از صیقلی بودن آن می کاهد و خلل و فرج بسیار کوچکی بوجود می آورد. این امر باعث ایجاد چسبندگی بالای رنگ رویه بر سطح فلز خواهد شد.

چرا باید آلومینیوم را رنگ کنیم؟

آلومینیوم یکی از مقاوم ترین فلزات در برابر خوردگی می باشد. به هر حال فلز، با قرارگیری در معرض رطوبت، دما و یا مواد شیمیایی شروع به اکسید شدن و فرسایش می نماید. ایجاد سوراخ و یا ترک بر سطح فلز باعث خسارت زیادی به سازه خواهد شد. بنابراین کاور نمودن سطح با رنگ صنعتی، باعث افزایش دوام و عمر سازه خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ آمیزی آلومینیوم با رنگ صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما