رنگ آمیزی ایرانیت گالوانیزه

رنگ آمیزی ایرانیت گالوانیزه با رنگ مقاوم به رطوبت و تابش نور آفتاب. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ آمیزی ایرانیت گالوانیزه با رنگ با چسبندگی بالا

فلزات گالوانیزه بنابر خصلت ذاتی خود در برابر رطوبت و عوامل خورنده و هر گونه جسم خارجی خاصیت کاملا فرار و نچسب دارند. همین خصلت باعث مقاومت و پایداری بالای این سازه ها در برابر خوردگی می شود. در مناطق با رطوبت و احتمال خوردگی بالا جهت حفاظت بیشتر از سطح گالوانیزه، می توانیم از پوشش های مناسب برای رنگ آمیزی سازه استفاده نماییم. قبل از اجرای هر گونه رنگی، باید سطح گالوانیزه را با آسترهای مناسب پوشش دهیم. حال به بررسی سیستم های پوششی مناسب گالوانیزه می پردازیم.

آستر واش پرایمر+ رنگ رویه

یکی از محصولاتی که بشدت باعث آماده سازی سطح گالوانیزه می شوند، آسترهای واش پرایمر یا همان تای کوت هستند. این محصول اندکی  اسید فسفریک دارد، این ماده باعث ایجاد خورندگی بسیار اندک در سطح می شود. این خورندگی باعث زبری سطح و در نتیجه آماده شدن آن برای اعمال رنگ رویه می شود.  زبری ایجاد شده هیچ تاثیری در خواص گالوانیزه نمی گذارد و هیچ آسیبی به آن نمی زند. بنابراین با این روش علاوه بر حفظ گالوانیزه می توانیم پوشش هایی مقاوم جهت حفاظت از آن بر سطح اعمال نماییم.

رنگ های رویه دو جزئی مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و دما نشان می دهند. در شرایط آفتاب خور از پوشش های پلی اورتان استفاده کنید. برای موارد سرپوشیده از رنگ های اپوکسی پلی آمید استفاده کنید.

رنگ زینکا

پوشش زینکا نوعی رنگ تک جزئی و با درصد بالایی از پودر روی(96 درصد) می باشد. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت نشان می دهد. محصول، چسبندگی بالایی به سطح گالوانیزه و نیز آهنی دارد و نیاز به پرداخت سطح بالایی ندارد. فام رنگی زینکا به حالت طوسی تیره و مات می باشد. در صورت نیاز به تغییر فام می توانیم از یک دست رنگ رویه بر سطح زینکا استفاده نماییم.

اسپری زینکا در فام آلومینیومی و براق نیز یکی از پوشش های مناسب برای گالوانیزه و همچنین نقاط جوش می باشد. این محصول تولید هلند می باشد و درصد بالایی از روی دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126،02166813351

همراه:09129687674

رنگ آمیزی ایرانیت گالوانیزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما