رنگ اپوکسی لوله های فلزی

لوله های فلزی همواره در معرض خوردگی و پوسیدگی هستند. جهت محافظت از این سازه ها از رنگ اپوکسی لوله های فلزی استفاده می شود. در خصوص دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت رادین تماس بگیرید.

مشخصات رنگ اپوکسی لوله های فلزی

لوله ها فلزی با جنس های مختلف و برای کاربردهای مختلفی تولید می شوند. سازه ها با گذشت زمان دچار انواع پوسیدگی های شیمیایی، رطوبتی و نیز دمایی می شوند. جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی، استفاده از رنگ ها و آسترهای مناسب توصیه می شود.

رنگ آمیزی لوله علاوه بر زیبایی و محافظت از آن، باعث راحت شدن عملیات تمیز کاری نیز می شود. حال چند سیستم رنگ آمیزی برای این سازه ها را بررسی می نماییم:

رنگ مخصوص لوله های شامل مواد شیمیایی

در خصوص پوشش دهی این ساز ها باید از رنگ های مقاوم در برابر مواد و حلال های شیمیایی استفاده نمود. رنگ های اپوکسی پلی آمین، رنگ فنولیک، اپوکسی گلس فلیک و رنگ کولتار اپوکسی گزینه ی بسیار مناسب می باشند. لوله های انتقال انواع مواد شیمیایی، پساب ها و آب شور در این دسته قرار دارند.

رنگ مخصوص لوله های انتقال آب شرب

جهت مقاوم سازی این نوع سازه ها از رنگ اپوکسی پلی آمین بهداشتی بصورت سلف پرایمر استفاده می شود.

لوله های در معرض مواد داغ

این لوله ها بسرعت پوسیده خواهند شد. بهترین گزینه استفاده از رنگ زینک سیلیکون آلومینیوم نسوز می باشد. این رنگ تا  دمای 600درجه تولید می شود.

رنگ سطح خارجی لوله ها

برای رنگ آمیزی این سازه ها می توان از انواع رنگ های اپوکسی پلی آمید، اپوکسی پلی آمین، ماستیک اپوکسی، کولتار اپوکسی، رنگ نقره ای نسوز، رنگ آلکیدی صنعتی  و… استفاده نمود.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

رنگ مخصوص لوله های فولادی

پوشش پلی اورتان صنعتی مخصوص لوله های آهنی

رنگ اپوکسی لوله های فلزی

رنگ لوله

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما