رنگ مقاوم به حرارت مخصوص دودکش

رنگ مقاوم به حرارت مخصوص دودکش با مقاومت ضد خوردگی بالا. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، جنب شهر ابزار، فروشگاه رنگ رادین

رنگ مقاوم به حرارت مخصوص دودکش با مقاومت خوردگی بالا

دودکش های ساختمانی و صنعتی، به دلیل قرارگیری در معرض حرارت و بعضا رطوبت، دچار خوردگی می شوند. حال برای حفاظت از این سازه ها می توانیم از یک دست رنگ نسوز و مقاوم به حرارت استفاده کنیم. معمولا دمای دودکش نهایت تا 400 درجه ی سانتی گراد می باشد و رنگ با چنین مقاومت دمایی گزینه ی مناسب می باشد. این پوشش در دو رنگ نقره ای و مشکی موجود می باشد. فام های رنگی دیگر تا دمای 250 درجه، قابل تولید و عرضه می باشند. بسته بندی رنگ گالن و حلب می باشد.

مشخصات رنگ نسوز سیلیکونی

رنگ های نسوز بر پایه ی رزین سیلیکونی، در برابر حرارت دچار آسیب نمی شوند. رزین سیلیکونی، نوعی لایه ی حفاظتی بر روی سازه ایجاد می نماید. این رنگ با داشتن پیگمنت ضد خوردگی و مقاومت به حرارت آلومینیوم و روی، علاوه بر حفاظت فیزیکی از سازه، با روش محافظت کاتدی( شیمیایی) نیز از سطح سازه، در برابر خوردگی محافظت می نماید. رنگ رویه را با ضخامت 40 میکرون فیلم خشک بر سطح اجرا نمایید.

آستر نسوز غنی از روی

در مورد گروهی از سازه ها، بخصوص آن هایی که در شرایط خوردگی رطوبتی بالایی هستند، بهتر است تا از یک دست پرایمر نسوز، بعنوان زیرکار استفاده کنیم. این محصول نیز بر پایه ی رزین سیلیکونی می باشد. درصد مناسب و بالایی از پودر روی در این محصول، باعث حفاظت شیمیایی عالی از سطح سازه خواهد شد. پرایمر را با ضخامت نهایت 70 میکرون بر سطح سازه اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول، با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ مقاوم به حرارت مخصوص دودکش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما