فروش رنگ اپوکسی با قیمت ارزان

فروش رنگ اپوکسی با قیمت ارزان و کیفیت بالا در بازار آهن شادآباد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: بازار آهن شادآباد، جنب شهر ابزار

فروش رنگ اپوکسی با قیمت ارزان

پوشش اپوکسی نوعی رنگ مقاوم در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و تنش مکانیکی و سایش می باشد. از این رنگ برای پوشش انواع سازه های فلزی و بتنی بخصوص در محیط های صنعتی استفاده می شود. محصول در بسته بندی حلب و گالن عرضه می شود.

انواع پوشش اپوکسی

رنگ های اپوکسی با توجه به مواد افزودنی و نیز اصلاح رزین اپوکسی و همچنین نوع هاردنر تقسیم بندی می شوند. برای مثال اپوکسی فنولی رنگ اصلاح شده ی از نوع رزینی می باشد. این محصول پایداری بالایی در برابر شرایط شیمیایی و اسیدی دارد. رنگ گلس فلیک نیز نوعی رزین فنولی و دارای پودر شیشه و با مقاومت شیمیایی بالاتر می باشد.

پوشش های اپوکسی با هاردنر پلی آمین قوی تر می باشند و با ضخامت بیشتری اجرا می شوند. کفپوش های اپوکسی ، رنگ های گلس فلیک و پوشش های مخصوص خطوط لوله ی گاز از مهمترین انواع رنگ های پلی آمین هستند. رنگ های اپوکسی پل آمید با ضخامت کمتر و پس از اجرای زیرکار معمولا استفاده می شوند. این محصول از گروه پر مصرف ترین رنگ های اپوکسی می باشد.

تنوع رنگی پوشش اپوکسی

پوشرنگ های اپوکسی در فام های رنگی مختلف قابل عرضه هستند. رنگ های مادر و اصلی همیشه موجود و سایر رنگ ها طبق سفارش مشتری آماده و ارسال می شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

فروش رنگ اپوکسی با قیمت ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما