فروش رنگ گالوانیزه ی سرد

فروش رنگ گالوانیزه ی سرد با درصد بالایی از پودر روی و خاصیت حفاظت کنندگی قوی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

فروش رنگ گالوانیزه ی سرد با خاصیت حفاظت کاتدی قوی

چرا باید سازه های گالوانیزه را رنگ کنیم؟

از نشاندن یک لایه فلز روی بر سطح آهن، سازه ی گالوانیزه بدست می آید. روی با میل به اکسایش بیشتر نسبت به فلز زیرین خود، در تماس با مواد خورنده و رطوبت، دچار خوردگی می شود و فلز زیرین کاملا سالم باقی می ماند. این فرآیند تا زمان اکسید شدن کل فلز روی ادامه می یابد و پس از آن خوردگی فلز آهنی شروع می شود. در مناطق صنعتی و یا مرطوب، این امر سرعت بیشتری دارد. جهت محافظت بیشتر از سازه بهتر است تا سطح گالوانیزه را با یک دست رنگ بپوشانیم. اینکار باعث ایجاد یک لایه ی حفاظتی قوی می شود و با تخریب رنگ امکان اجرای مجدد آن نیز وجود دارد.

مشخصات رنگ مخصوص گالوانیزه

سطح گالوانیزه بدلیل صیقلی بودن زیاد رنگ پذیر نمی باشد. بنابراین با ایجاد زیرسازی مناسب می توان رنگ را اعمال نمود.  در ادامه دو سیستم رنگ آمیزی را پیشنهاد می دهیم که هر دو پوششی قوی بر سطح فلز بوجود می آورد:

آستر واش پرایمر+ رنگ رویه

واش پرایمر نوعی پرایمر بر پایه ی رزین اپوکسی و اسید فسفریک می باشد. خاصیت حفاظتی آن کم می باشد چرا که با ضخامت نهایت 40 میکرون اجرا می شود. نقش اصلی این محصول بر همکنش اسید موجود در آن با سطح گالوانیزه و ایجاد زبری اندک می باشد. این فرآیند باعث ایجاد چسبندگی بالای رنگ رویه به سطح خواهد شد. پس از اجرای پرایمر می توانید رنگ های دو جزئی فوری و یا تک جزئی را بر روی سطح اعمال نمایید.

آستر زینکا+ رنگ رویه

پوشش زینکا نوعی رنگ تک جزئی بر پایه ی رزین اپوکسی و درصد بالایی از پودر روی می باشد. این محصول با نام گالوانیزه ی سرد نیز مشهور می باشد. به این معنی که در گالوانیزه گرم یک لایه روی با روش الکتریکی بر سطح فلز نشانده می شود و در گالوانیزه سرد بصورت رنگ بر روی سطح پاشیده می شود. پوشش چسبندگی بالایی به سطح گالوانیزه و نیز آهنی دارد و می تواند در شرایط خوردگی سخت از آن ها محافظت نماید. یکی از ویژگی های ممتاز این محصول عدم نیاز به سندبلاست می باشد. تنها با شستشو و یک دست سنباده نرم می توانید رنگ را بر روی سطح اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

فروش رنگ گالوانیزه ی سرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما