پلی اورتان روناس کد 838

پلی اورتان روناس کد 838 با مقاومت ضد خوردگی عالی،مناسب برای سطوح فلزی و بتنی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بازارآهن، خیابان عزیزی، جنب شهر ابزار، پلاک 5، فروشگاه رنگ رادین

پلی اورتان روناس کد 838

رنگ پلی اورتان، نوعی پوشش بر پایه ی رزین اکریلیک می باشد. این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت، سایش و نور آفتاب و حتی مواد شیمیایی دارد. محصول دو جزئی می باشد و برای کامل شدن واکنش شیمیایی و نیز خشک شدن رنگ، نیاز به بخش دوم هاردنر داریم. هاردنر مناسب برای این نوع رنگ از خانواده ی ایزوسیانات است.

محصول در رال های رنگی مختلف قابل تولید است. بسته بندی رنگ 25 کیلو و هاردنر 5 کیلو می باشد. معمولا رنگ بصورت نیم براق و براق تولید دارد.

پلی اورتان روناس با سه کد 828و838و848 تولید می شود. هر چه به سمت کد با رقم بالاتر می رویم، درصد رزین اکریلیک بکار رفته در رنگ بالاتر می شود و درصد رزین پلی استر کاهش می یابد. این امر باعث افزایش کیفیت و دوام پوشش رنگی خواهد شد.

کاربرد پلی اورتان 838 روناس

از این محصول بعنوان رنگ لایه نهایی در رنگ آمیزی سازه های صنعتی، دریایی و نیز بعنوان رنگ بدنه ی خودرو، استفاده می شود. در محیط های مرطوب و در معرض تابش آفتاب، بهترین گزینه استفاده از پوشرنگ پلی اورتان می باشد.

تقریبا هر کیلو رنگ 7 متر مربع با ضخامت فیلم خشک 50 میکرون پوشش می دهد. ضخامت پیشنهادی و مناسب، 100 میکرون می باشد. برای رقیق سازی رنگ از تینر پلی اورتان کد 849 روناس استفاده کنید.

رنگ آستری پیشنهادی

انواع آسترهای غنی از روی مانند زینک ریچ اپوکسی و یا زینک اتیل سیلیکات، گزینه های مناسبی برای رنگ آمیزی سطح آهنی می باشند. پرایمر زینک فسفات اپوکسی و یا آستر اپوکسی نیز برای مناطق با رطوبت کمتر پیشنهاد می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید رنگ با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و66813351

همراه:09129687674

پلی اورتان روناس کد 838

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما