کاربرد رنگ زینک ریچ نسوز در صنعت

کاربرد رنگ زینک ریچ نسوز در صنعت، جهت جلوگیری از آسیب سازه های فلزی در شرایط خوردگی ناشی از دمای بالا می باشد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی و مشاوره ی رنگ های صنعتی روناس و اکسیر در تهران.

کاربرد رنگ زینک ریچ نسوز در صنعت

سازه های آهنی و فولادی با قرارگیری در معرض حرارت بالا با سرعت بسیار زیادی دچار خوردگی می شوند. بنابراین حفاظت از این سازه ها ضروری می باشد. رنگ های معمولی مقاومت دمایی کمی دارند و باید از رنگ های پایه رزین مخصوص استفاده کنیم. رنگ آستری زینک ریچ نسوز یا همان زینک ریچ سیلیکونی بر پایه ی درصد بالایی از پودر روی درون رزین سیلیکون می باشد. این رنگ با روش حفاظت کاتدی از سطح سازه محافظت می نماید. به دلیل وجود رزین سیلیکونی تا دمای حدود 400 درجه پرایمر دوام دارد و بخوبی نقش حفاظتی خود را ایفا می کند.

مشخصات ظاهری و خواص رنگ

این پوشش به رنگ طوسی مات می باشد. رنگ با ضخامت فیلم خشک بین 30 تا 75 میکرون قابلیت اجرا دارد. قبل از اعمال رنگ سندبلاست سازه با استاندارد Sa 2 1/2 ضروری می  باشد. تقریبا هر کیلو رنگ 4 متر مربع را با ضخامت استاندارد 50 میکرون فیلم خشک می پوشاند. زمان خشک شدن نسبی 10تا20 دقیقه می باشد و زمان فول کیور شدن پس از قرارگیری در معرض دمای 200 درجه برای مدت 1ساعت می باشد. رنگ های نسوز سیلیکونی را می توان بعنوان پوشش نهایی بر روی این استر اجرا نمود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

کاربرد رنگ زینک ریچ نسوز در صنعت

زینک ریچ نسوز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما