اسپری زینک گالوانیزه ی زیتکس

جهت خرید اسپری زینک گالوانیزه ی زیتکس هلند با حجم 500 میل، با شرکت رنگ رادین، مرکز فروش رنگ های صنعتی و ضد خوردگی تماس بگیرید.

محافظت از فلزات با استفاده از رنگ های ضد خوردگی

سازه های فلزی با گذشت زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند. حفاظت از این ساختار بسیار ضروری می باشد چرا که جبران خسارات ناشی از خوردگی فلزات بسیار بالا می باشد. انواع پوشش های ضد خوردگی برای حفاظت از فلزات مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهمترین این پوشش ها رنگ های ضد خوردگی غنی از پودر روی می باشد. زینک موجود در این رنگ با روش حفاظت کاتدی از سطح سازه محافظت می نماید و خود نقش آند فدا شونده را بازی می کند. نوع رزین بکار رفته در تولید رنگ نیز یکی از عوامل مهم در مقاومت رنگ می باشد. رزین های اپوکسی به دلیل مقاومت رطوبتی و شیمیایی بالا، نقش مهمی در عامل سد کننده برای ورود عوامل خورنده به سطح فلز را دارند.

اسپری زینک گالوانیزه ی زیتکس

برای سازه هایی که امکان سندبلاست قوی ندارند و یا نقاط جوش، بهترین راه استفاده از اسپری ضد خوردگی غنی از روی می باشد. اسپری 500 میل زیتکس تولید کشور هلند با پوشش بالا بوده و با وارد نمودن درصد بالایی از زینک بر روی سازه بعنوان عامل حفاظتی قوی از سطح فلزات در برابر خوردگی محافظت می نماید. اجرای این رنگ به دلیل رزین و محتوای خاص خود نیاز به سند بلاست سازه ندارد. برای سطوح گالوانیزه نیز بدون اجرای واش پرایمر و یا سندبلاست می توان این پوشش را اجرا کرد. این اسپری به نام اسپری رنگ زینکا نیز معروف می باشد. رنگ زینکا نیز به تازگی توسط کارخانه های داخلی تولید شده است و کیفیت خوبی دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

اسپری زینک گالوانیزه ی زیتکس

اسپری زینکا زیتکس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما