خرید اینترنتی اپوکسی روناس  از نمایندگی

جهت خرید اینترنتی اپوکسی روناس  از نمایندگی با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

خرید اینترنتی اپوکسی روناس  از نمایندگی

خصوصیات رنگ اپوکسی براق روناس

رنگ های اپوکسی روناس از بهترین مواد اولیه ی اروپایی و برپایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تولید و عرضه می شوند. این رنگ ها مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت، دما، حلال ها و مواد شیمیایی و بخارات اسیدی از خود نشان می دهند. بسته بندی این رنگ ها در گالن 4کیلویی و هاردنر 800 گرمی می باشد. رنگ اپوکسی روناس در رال های رنگی مختلف تولید و عرضه می شود و به دلیل داشتن درصد بالایی از رزین کاملا براق می باشد. این رنگ خود به تنهایی عامل محافظت از خوردگی قوی محسوب می شود ولی برای شرایط با احتمال خوردگی بالا بهتر است تا از آستر زینک ریچ اپوکسی+لایه میانی استفاده نمود.

کاربرد رنگ اپوکسی

این پوشرنگ برای سازه های در معرض خوردگی در مناطق شرجی و یا صنعتی کاربرد گسترده دارد. مخازن نگهداری مواد شیمیایی و روغن های صنعتی، لوله های انتقال و… همگی از گروه سازه های در معرض خوردگی بالا می باشند که رنگ اپوکسی پوشش مناسب برای این گروه می باشد. این رنگ قابلیت شستشوی آسانی دارد و در مناطق با تردد کم بعنوان گزینه ای مناسب برای اجرای کفپوش اپوکسی می باشد.

اصلاح رنگ اپوکسی

در برخی شرایط بعنوان مثال شرایط شیمیایی شدید رزین اپوکسی خود به تنهایی قادر به محافظت از سازه نمی باشد و می توان آن را اصلاح نمود. رنگ اپوکسی فنولیک و یا اپوکسی گلس فلیک دو گروه از رنگ های معروف و پرمصرف اپوکسی اصلاح شده می باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

خرید اینترنتی اپوکسی روناس  از نمایندگی

رنگ اپوکسی روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما