خرید رنگ زینکا فروشگاه رنگ صنعتی رادین

خرید رنگ زینکا فروشگاه رنگ صنعتی رادین با قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالا و پوشش عالی.

خرید رنگ زینکا فروشگاه رنگ صنعتی رادین

سازه های فلزی مختلف با گذشت زمان دچار پوسیدگی می شوند. جهت محافظت از این سازه ها می توانیم از پوشش های رنگی مختلف استفاده کنیم. رنگ مورد نظر باید بتواند حفاظت فیزیکی و شیمیایی بالایی از سطح سازه داشته باشد.

پوشش زینکا چیست؟

رنگ زینکا محلولی بر پایه ی درصد بالایی از پودر روی خالص درون رزین اپوکسی می باشد. این پوشش تک جزئی بوده و می تواند محافظت کاتدی عالی از سطح فلزی داشته باشد. در سازه های آهنی پودر روی موجود در این محصول نقش آند فدا شونده را بازی می کند و در فرایند خوردگی ابتدا رنگ خورده می شود و سازه ی زیرین سالم باقی می ماند.

راجب فلزات گالوانیزه شرکت های سازنده  یک لایه روی بر سطح فلز قرار می دهند. با اضافه کردن رنگ زینکا بر روی آن درصد پودر روی بسیار بالاتر می رود و بنابراین سیستم الکترونی بسیار فعالتری شکل می گیرد و سطح سازه را بخوبی می تواند حفظ نماید. در صورت ایجاد خراش بر روی رنگ، به دلیل شدت بالای جریان الکتریکی بر روی سازه، خاصیت حفاظتی آن از بین نمی رود و خوردگی اتفاق نمی افتد در حالیکه در رنگ های ضد خوردگی دیگر، با ایجاد هر گونه ترک و یا خراش، فرآیند خوردگی آغاز می شود.

یکی از بهترین مزیت های این رنگ عدم نیاز به پرداخت سطح قبل از اجرا می باشد. فقط کافیست تا سطح سازه را کاملا تمیز کنید و سپس یکدست سنباده نرم بر روی سطح بکشید و رنگ آمیزی را انجام دهید. این محصول بصورت اسپری نیز موجود می باشد.

پس از پایان رنگ زدن سطح با پوشش زینکا می توان انواع رنگ های تک جزئی و دو جزئی را بر روی آن اجرا نمود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

 

خرید رنگ زینکا فروشگاه رنگ صنعتی رادین

رنگ زینکا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما