خرید رنگ صنعتی ارزان

انواع رنگ های صنعتی با مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده، با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می شوند. جهت خرید رنگ صنعتی ارزان با شرکت رادین تماس بگیرید.

انواع رنگ های صنعتی

آسترهای ضد خوردگی

انواع پوشش های ضد خوردگی تک جزئی و دو جزئی برای محافظت از قطعات فلزی تولید و عرضه می شوند. از این گروه می توان به ضد زنگ های غنی از روی اپوکسی، آسترهای وینیلی، زینک فسفات و زینک کرومات اپوکسی و آلکیدی، رنگ های غنی از روی تک جزئی، رنگ های ضد خوردگی تک جزئی، ضد زنگ نسوز زینک اتیل سیلیکات و… اشاره نمود.

رنگ های لایه میانی اپوکسی

این رنگ ها معمولا بر روی آسترهای ضد خوردگی دو جزئی غنی از روی اجرا می شوند. پوشش ذکر شده باعث افزایش چسبندگی لایه رویه می شود. علاوه بر این با ایجاد ضخامت بالا و نیز با داشتن پیگمنت های ضد خوردگی، خاصیت محافظت از فلز پوشش را چند برابر خواهد نمود.

رنگ های لایه رویه اپوکسی و پلی اورتان

این پوشش ها بعنوان لایه نهایی بر روی قطعات فلزی و بتنی اجرا می شوند. رنگ های ذکر شده مقاومت عالی در برابر خش، رطوبت و نیز دما تا 120درجه از خود نشان می دهند. پوشش های اپوکسی مقاومت شیمیایی بالا و رنگ های پلی اورتان مقاومت نوری بالایی از خود نشان می دهند.

رنگ های مقاوم به حرارت بالا

این پوشش ها در انواع نسوز نقره ای 150درجه، اکریلیک سیلیکون 250درجه و نسوز آلومینیومی 400و 600درجه تولید می شوند. برای دمای 600 درجه هیچ آستر ضد خوردگی وجود ندارد بنابراین در فرمول رنگ ماده ی ضد خوردگی روی اضافه می شود تا از خوردگی نیز جلوگیری بعمل آید.

مرکز خرید رنگ صنعتی ارزان

مشاوره و تامین انواع رنگ های صنعتی با قیمت عالی و کیفیت مناسب، جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

قیمت رنگ دریایی و کاربرد آن

فروشگاه رنگ دریایی و صنعتی رنگین زره

خرید رنگ صنعتی ارزان

رنگ صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما