خرید رنگ مخصوص لوله های فولادی

جهت خرید رنگ مخصوص لوله های فولادی با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

خرید رنگ مخصوص لوله های فولادی

لوله های فولادی در انواع مختلفی تولید می شوند. آهن خام به تنهایی قابل استفاده نمی باشد و بنابراین جهت افزایش مقاومت به آن درصدی از ترکیبات دیگر مانند کربن اضافه می شود. در صورتی که درصد کربن بالا باشد نام فلز کربن استیل می شود و اگر در ساختار آن کروم به کار رود نام آن فولاد ضد زنگ یا استینلس استیل می شود. حال برای رنگ آمیزی این دو نوع قطعه باید نکاتی را در نظر گرفت: در پوشش فولاد ضد زنگ به دلیل میل به اکسایش بالای کروم هر گز نباید از رنگ های آستری حاوی پودر روی استفاده کنیم. چراکه در اینصورت فرایند خوردگی با شدت بیشتری افزایش می یابد. رنگ آمیزی کربن استیل مانند سایر سازه های فلزی می باشد که در ادامه بصورت کامل این دو را توضیح می دهیم:

رنگ آمیزی فولاد ضد زنگ

در کل می توان از استرهای پوششی حاوی پیگمنت اکسید آهن استفاده کرد. جهت افزایش چسبندگی رنگ ها به سطح سازه از یک دست واش پرایمر استفاده کنید و سپس رنگ ضد خوردگی را اجرا کنید. بعنوان پوشش رویه اگر سازه  در محیط آفتاب قرار دارد بر روی آن از پوشش پلی اورتان استفاده کنید و در غیر از اینصورت از یک دست رنگ اپوکسی رویه بر روی سازه استفاده کنید.

رنگ آمیزی فلز کربن استیل

این سازه چسبندگی خوبی به رنگ های مختلف دارد و پس از سندبلاست می توان رنگ مورد نظر را بر روی آن اجرا کنیم. مانند بقیه ی فلزات از یک دست آستر ضد خوردگی غنی از روی استفاده کنید. در مرحله ی بعد بهتر است تا یک دست لایه میانی جهت افزایش ضخامت رنگ اجرایی استفاده کنید. در نهایت رنگ لایه رویه اپوکسی  را در دو دست اجرا نمایید. اگر در محیط آفتاب باشد رنگ پلی اورتان مناسب است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

خرید رنگ مخصوص لوله های فولادی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما