رنگ آبی اپوکسی پلی آمید روناسRTB-2400

رنگ آبی اپوکسی پلی آمید روناسRTB-2400 با پوشش عالی و مقاومت بالای دمایی، رطوبتی و حلالی برای رنگ آمیزی سازه های فلزی در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی، استفاده می شود.

مشخصات رنگ آبی اپوکسی پلی آمید روناسRTB-2400

رنگ اپوکسی روناس بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تولید می شود. این محصول با ایجاد سدی محکم از نفوذ رطوبت و مواد شیمیایی به سطح سازه جلوگیری بعمل می آورد. پیگمنت های ضد خوردگی موجود در این رنگ نیز خود یکی از عوامل جلوگیری از خوردگی سازه های فلزی محسوب می شوند. جهت اطمینان از چسبندگی محصول بهتر است تا از آسترهای مناسب بعنوان زیرکار استفاده نمود. تقریبا هر کیلو رنگ 5 متر مربع را با ضخامت 50 میکرون فیلم خشک می پوشاند. زمان خشک شدن کامل سازه 7 روز می باشد و زمان اجرای لایه ی بعدی 12 ساعت(این شرایط با توجه به دما و رطوبت منطقه متغیر می باشد).

رنگ آبی به دلیل زیبایی زیاد خود و آرامش بخشی طرفداران زیادی دارد. انواع رال های آبی توسط شرکت روناس تولید می شوند که پرطرفدارترین آن ها 5012 و 5015 می باشد.

آسترهای مناسب رنگ اپوکسی

جهت رنگ آمیزی سازه های فلزی و بتنی استفاده از پرایمر مناسب بسیار ضروری می باشد. برای سازه های بتنی از سیلر اپوکسیRTB-750 استفاده کنید و برای سازه های فلزی  پرایمر ضد زنگ اپوکسی RTB-2300 را اجرا کنید. قبل از اجرای این محصول استفاده از سندبلاست و یا ساب زنی ضروری می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ آبی اپوکسی پلی آمید روناسRTB-2400

رنگ اپوکسی آبی رال 5012


عناوین مرتبط:

رنگ اپوکسی                            رنگ کولتار

کاربرد پرایمر و رنگ اپوکسی                سیستم رنگ آمیزی با کولتار اپوکسی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما