رنگ آمیزی سازه ی  فولادی

جهت رنگ آمیزی سازه ی  فولادی با رنگ های مقاوم در برابر خوردگی، با شرکت رنگ رادین، مرکز فروش و مشاوره ی رنگ های صنعتی، تماس بگیرید.

رنگ آمیزی سازه ی  فولادی

سازه های فولادی از نوع کربن استیل علی رغم مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت ضد خوردگی زیادی ندارند و بنابراین باید از رنگ های ضد خوردگی قوی بر روی این سازه استفاده کنیم. این پوشش ها معمولا دوجزئی می باشند و از طریق ایجاد سد محکم و نیز وجود پیگمنت های ضد خوردگی از آسیب به سازه جلوگیری می کنند.

آسترهای ضد خوردگی مناسب

یکی از بهترین سیستم های رنگ آمیزی استفاده از آسترهای ضد خوردگی غنی از روی می باشد. این پوشش با حفاظت کاتدی عالی و نیز سد کنندگی فیزیکی قوی،  می تواند سطح سازه را از خوردگی محافظت نماید. این محصول با نام زینک ریچ شناخته می شود. برای دماهای بالا رنگ غنی از روی با نام زینک اتیل سیلیکات و نیز زینک ریچ سیلیکونی می باشد.

رنگ های رویه با مقاومت خوردگی بالا

رنگ های اپوکسی دارای مقاومت شیمیایی، رطوبتی و نیز حلالی عالی می باشند و می توان برای محیط هایی با آلودگی شیمیایی و نیز صنعتی استفاده نمود. پوشش های رویه پلی اورتان دارای مقاومت نوری و رطوبتی بالا می باشند. بنابراین برای سازه های در معرض تابش نور آفتاب و نیز رطوبت گزینه ی عالی برای رنگ آمیزی می باشند.

روش رنگ زدن سازه

  1. ابتدا سطح سازه را بخوبی تمیز کنید.
  2. سطح را سندبلاست کنید تا جهت رنگ آمیزی آماده شود.
  3. آستر ضد خوردگی مناسب را بر روی سازه اجرا کنید.
  4. رنگ رویه را در دو دست اجرا کنید تا ضخامت استاندارد بدست آید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نیز خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ آمیزی سازه ی  فولادی

رنگ آمیزی فولاد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما