رنگ اپوکسی سبز پلی آمید لایه نهایی روناس

رنگ اپوکسی سبز پلی آمید لایه نهایی روناس با ظرف بندی 4.8 کیلویی و پوشش و دوام عالی توسط شرکت رنگ رادین، نماینده ی رسمی روناس در تهران،عرضه می شود.

رنگ اپوکسی سبز پلی آمید لایه نهایی روناس

شرکت رنگ سازی روناس، با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ی اروپایی و نیز کارشناسان خبره رنگ هایی با کیفیت و دوام بسیار بالا تولید می نماید. رنگ های اپوکسی روناس بر پایه ی رزین اپوکسی و خشک کن پلی آمید عرضه می شوند. ظرف بندی این محصول 4کیلو رنگ و 800 گرم خشک کن می باشد که پس از ترکیب این دو و ایجاد واکنش شیمیایی گرمازا، رنگ جهت اجرا بر روی سطح آماده می شود. این پوشش براقیت عالی دارد و در رنگ بندی مختلف عرضه می شود. یکی از رنگ های بسیار جذاب و مورد پسند مشتری ها رنگ سبز می باشد. این محصول در رال های مختلف سبز تولید می شود.

کاربرد رنگ اپوکسی روناس

رنگ های اپوکسی به دلیل مقاومت مکانیکی، حلالی، شیمیایی، قلیایی، رطوبتی و دمایی مناسب کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. این محصول بعنوان پوشش نهایی بر روی سطوح فلزی و بتنی در محیط های سرپوشیده ی صنعتی استفاده می شود. پوشش ذکر شده بعنوان کفپوش اپوکسی در مناطق کم تردد نیز اجرا می شود. رنگ اپوکسی لایه نهایی روناس با کد RTB-2400شناخته می شود. این رنگ  چسبندگی بالایی به انواع سطوح دارد ولی بهتر است تا قبل از اجرا بر روی سطوح فلزی از یک دست آستر ضد خوردگی اپوکسی استفاده کنید و در سطوح غیر فلزی از یک دست سیلر اپوکسی.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی سبز پلی آمید لایه نهایی روناس

اپوکسی سبز روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما