رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب آشامیدنی

جهت خرید رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب آشامیدنی با تاییدیه ی اداره ی بهداشت، با شرکت رنگ رادین، مرکز مشاوره و فروش رنگ صنعتی و ساختمانی در تهران، تماس بگیرید.

رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب آشامیدنی

سازه های فلزی و بتنی در تماس دائمی با آب، بسرعت دچار آسیب و خوردگی می شوند. برای محافظت از سازه می توان از پوشش های رنگی مناسب استفاده نمود. یکی از بهترین  و مقاوم ترین پوشش ها، رنگ های اپوکسی می باشند. این محصول دارای مقاومت فیزیکی، شیمیایی، رطوبتی و دمایی بسیار عالی می باشد و برای چندین سال بخوبی از سازه حفاظت می نماید.

مخازن آب آشامیدنی یکی از مواردی هستند که نیاز به رنگ آمیزی دارند. این سازه ها معمولا بصورت آهنی، گالوانیزه و نیز پلی اتیلنی می باشند. جهت رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی باید حتما از پوشرنگ های بهداشتی استفاده کنیم. این موارد بدون حلال و پیگمنت های رنگی تولید می شوند و بنابراین در مجاورت آب شرب ایجاد مسمومیت نمی کنند.

آستر های مناسب جهت رنگ آمیزی مخزن آب

با توجه به مقاومت ضد خوردگی بالای این محصول، می توان آن را بصورت سلف پرایمر و با ضخامت بالا اجرا نمود. به هر حال آسترهای مناسب و قوی نیز جهت محافظت از فلز توصیه می شوند. در سازه های آهنی پس از سندبلاست، از رنگ زینک ریچ اپوکسی بعنوان پرایمر ضد خوردگی استفاده کنید. در مخازن گالوانیزه و پلی اتیلنی جهت افزایش چسبندگی رنگ به سطح سازه ابتدا یک دست واش پرایمر بزنید و سپس رنگ اپوکسی بهداشتی را بصورت مستقیم اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب آشامیدنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما