رنگ صنعتی اپوکسی پلی آمین مخصوص لوله

جهت خرید رنگ صنعتی اپوکسی پلی آمین مخصوص لوله با شرکت رنگ رادین، نمایندگی و مرکز پخش رنگ روناس در تهران، تماس بگیرید.

رنگ صنعتی اپوکسی پلی آمین مخصوص لوله

لوله های فلزی، بخصوص آن هایی که قرار است تا مدت طولانی در زیر سازه و یا خاک قرار گیرند، باید بخوبی محافظت شوند. حال چه پوشش هایی جهت این امر مناسب می باشند؟ یکی از بهترین روش های محافظت از خوردگی چنین سازه هایی استفاده از رنگ های اپوکسی پلی آمین مخصوص لوله می باشد. این پوشش امکان اجرا با ضخامت بسیار بالا را دارد و به دلیل داشتن رزین قوی اپوکسی و درصد جامد بالا، سطح را بخوبی محافظت می نماید.

وقتی سطح سازه را با رنگ هایی با درصد بالایی از مواد جامد می پوشانیم یک سد فیزیکی قوی در برابر نفوذ عوامل خورنده و رطوبت به سطح فلز بوجود می آوریم. حال در طول فرآیند خوردگی ابتدا این رنگ است که خورده می شود و فلز زیرین کاملا سالم باقی می ماند. با گذشت سال ها ضخامت رنگ به مرور کاهش می یابد و نیاز به اجرای مجدد پوشش داریم.فرآیند از بین رفتن رنگ با توجه به ضخامت رنگ اجرایی بین 10 تا 50 سال طول می کشد.

رنگ مخصوص لوله ی روناسRTB-1319

حال به معرفی دقیق محصول می پردازیم. پوشش مخصوص خطوط لوله ی روناس با کد RTB-1319شناخته می شود. این محصول دارای پیگمنت های ضد خوردگی اکسید آهن میکایی ورقه ای در بستری از رزین اپوکسی می باشد. درصد جامد بالای محصول و بدون حلال بودن آن باعث ایجاد خاصیت مقاومت عالی در برابر نفوذ عوامل خورنده، تنش مکانیکی و نیز مواد شیمیایی و آب شیرین و شور دریا می شود. ضخامت اجرایی این پوشش از 500 میکرون تا 3000 میکرون می باشد. تقریبا هر کیلو رنگ حدود 1متر مربع را با ضخامت 500 میکرون فیلم خشک می پوشاند. هاردنر این پوشش از نوع پلی آمین می باشد و  نسبت رنگ به هاردنر 6.6 کیلو به 1 کیلو هاردنر می باشد(بسته بندی 25 کیلو رنگ و 3.75 کیلو خشک کن). فام رنگی محصول بصورت مشکی براق می باشد و می توان آن را بصورت سلف پرایمر اجرا نمود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ صنعتی اپوکسی پلی آمین  مخصوص لوله

رنگ خطوط لوله

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما