رنگ مناسب برای نمای فلزی ساختمان

رنگ مناسب برای نمای فلزی ساختمان، باید مقاومت بالا در برابر رطوبت و نور آفتاب داشته باشد. همچنین این پوشش باید مقاومت خوردگی بالایی برای پوشش فلز زیرین فراهم آورد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر، جهت ارائه ی انواع پوشش های رنگی با قیمت کف، در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

ویژگی رنگ مناسب برای نمای فلزی ساختمان

سازه های فلزی با گذشت زمان دچار آسیب و خوردگی می شوند. جهت  جلوگیری از تخریب این سازه ها باید از پوشش های مقاوم در برابر انواع عوامل خوردگی استفاده کنیم.

اشعه ی ماوراء بنفش آفتاب، رطوبت، دما، انواع آلودگی های شیمیایی، سایش عواملی هستند که باعث ایجاد خوردگی در فلزات می شوند. هرچه شدت این موارد بالاتر باشد، به همان نسبت فرآیند خوردگی سریعتر اتفاق می افتد. حال برای پوشش دهی این سازه ها بخصوص آن هایی که در نمای ساختمان قرار است نصب شوند، سیستم رنگ آمیزی معرفی می کنیم:

پوشش دهی نمای فلزی در مناطق بسیار مرطوب با رنگ مایع

در چنین مواردی از پوشش زینک ریچ اپوکسی+لایه میانی+ لایه رویه پلی اورتان استفاده کنید. ضد زنگ های غنی از روی در بستری از رزین اپوکسی باعث ایجاد حفاظت کاتدی و فیزیکی بالا از سطح سازه می شوند. این پوشش ها در دو نوع 80 و 60 درصد معمولا پرکاربرد هستند. در ادامه جهت افزایش مقاومت، جسبندگی و ضخامت رنگ اجرایی یک دست لایه میانی اپوکسی پلی آمید اجرا کنید و در نهایت یک دست رنگ رویه پلی اورتان بعنوان لایه نهایی اجرا کنید. این پوشش مقاومت عالی در برابر نور آفتاب دارد و تغییر فام رنگی نمی دهد.

رنگ آمیزی نمای فلزی در مناطق با خوردگی کم با رنگ مایع

برای پوشش فلزات در مناطق با رطوبت کم از یک دست آستر اپوکسی بعنوان پرایمر ضد خوردگی استفاده کنید. این پوشش نیز درصد کمی پودر روی دارد و علاوه بر آن با ایجاد سد فیزیکی محکم از ورود عوامل خورنده به سطح فلز جلوگیری می نماید. در نهایت رنگ رویه پلی اورتان را بر روی سازه اجرا کنید.

پوشش دهی نمای فلزی ساختمان با رنگ کوره ای

در صورتی که هنوز فلز نما نصب نشده باشد می توانید با رنگ های کوره ای آن ها را پوشش دهید. رنگ کوره ای از نوع پودری الکترواستاتیک با ذوب شدن روی فلز و ایجاد پیوند بسیار قوی، سد محکمی در برابر نفوذ عوامل خورنده فراهم می آورد. در صورتی که قرار باشد روی نما نصب شود باید رنگ پودری بر پایه ی رزین پلی استر باشد تا با قرار گیری در برابر تابش نور آفتاب دچار آسیب نشود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ مناسب برای نمای فلزی ساختمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما