عرضه رنگ های اتومبیلی با کیفیت و قیمت مناسب

رنگ های اتومبیلی در انواع فوری، روغنی و دو جزئی تولید می شوند. عرضه رنگ های اتومبیلی با کیفیت و قیمت مناسب توسط شرکت رنگ رادین صنعتی و در اسرع وقت انجام می پذیرد.

مشخصات رنگ اتومبیلی با کیفیت بالا

رنگ های اتومبیلی به دسته های فوری، روغنی و دو جزئی تقسیم بندی می شوند که در ادامه مشخصات هر یک و موارد استفاده بیان خواهد شد.

رنگ اتومبیلی فوری

این رنگ برپایه ی رزین های نیتروسلولز و آلکید تولید می شود و ویژگی های آن مقاومت در برابر نور آفتاب، دوام بالا در برابر روطوبت و بارش باران و نیز ضربه و سایش می باشد. ویژگی بارز این نوع رنگ خشک شدن سریع می باشد که به همین دلیل کاربرد زیادی در مناطق شرجی و همچنین سردسیر و نیز صنایعی که نیاز به خشک شدن سریع رنگ باشد، پیدا کرده است.

رنگ های اتومبیلی روغنی

این رنگ های بر پایه ی رزین های آلکیدی خاص تهیه می شوند. از مشخصات آن ها می توان به پایداری بالا در برابر انواع ضربات مکانیکی، تابش نور آفتاب و نیز رطوبت بالا نام برد. به دلیل پایداری و مقاومت بیشتر این مدل رنگ نسبت به رنگ های فوری در سازه هایی که نیاز به خشک شدن سریع نباشد از این نوع رنگ استفاده می شود.

رنگ های اتومبیلی دو جزئی

این نوع رنگ ها بر پایه ی رزین های اکریلیک تولید شده و با کیفیت بسیار بالاتر از دو نمونه ی قبل می باشند. مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، نور آفتاب، رطوبت بسیار بالا و  سایش و ضربه و نیز مقاومت نمکی باعث استفاده از این نوع رنگ در سازه هایی  که در شرایط سخت قرار دارند شده است. جهت دریافت کاتالوگ اینجا کلیک کنید.

عرضه رنگ های اتومبیلی با کیفیت و قیمت مناسب

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

عرضه رنگ های اتومبیلی با کیفیت و قیمت مناسب

رنگ خودرویی

عناوین مرتبط:

قیمت روز رنگ روغنی خودرویی

مرکز خرید رنگ فوری اتومبیلی پارس اشن

فروش آنلاین رنگ خودرو کحالی 

رنگ نقره ای اکلیل ریز فوری

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما