قیمت آستر اپوکسی اکسیر

قیمت آستر اپوکسی اکسیر با کیفیت و پوشش عالی. محصول خاصیت محافظت کنندگی قوی بر روی سازه های آهنی دارد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

قیمت آستر اپوکسی اکسیر صنعتی

سازه های آهنی و فولادی، با قرارگیری در معرض  شرایط خوردگی از جمله رطوبت بالا، دما و سایش نمکی و مکانیکی دچار ساییدگی و خوردگی می شوند. برای حفاظت از این سازه ها می توانیم از پوشش های حاوی پودر روی و رزین اپوکسی استفاده کنیم. پودر روی با خاصیت حفاظت کاتدی بخوبی سطح را از آسیب حفظ می نماید. رزین اپوکسی نیز آبگریز است و مانع نفوذ مواد خورنده به سطح فلز می شود. این سیستم حفاظتی می تواند سطح را از آسیب حفظ نماید.

با توجه به میزان خوردگی می توانیم از رنگ پرایمر مناسب استفاده کنیم. پوشش های زینک ریچ برای شرایط با خوردگی شدیدتر استفاده می شوند. آسترهای اپوکسی در شرایط با خوردگی ملایم گزینه ای اقتصادی و بهتر هستند.

رنگ رویه مناسب آستر اپوکسی

برای محافظت بیشتر از سازه ها می توانیم از رنگ های رویه اپوکسی و یا پلی اورتان استفاده کنیم. این پوشش ها پایداری رطوبتی بالایی دارند و با اعمال آن ها بر سطح آستر اپوکسی، خاصیت محافظتی را چند برابر می نماییم. پوشش های لایه میانی نیز برای افزایش حفاظت خوردگی و نیز افزایش ضخامت کار استفاده می شوند.

اجرای پوشش آستر اپوکسی

این پوشش برخلاف زینک ریچ نیاز به پرداخت سطح بالایی ندارد. البته در صورت سندبلاست سازه، چسبندگی رنگ خیلی بیشتر خواهد شد. ابتدا سطح را بخوبی بشویید و با فرچه سیمی زنگ زدایی و زبر نمایید. در ادامه رنگ را با نسبت مشخص با هاردنر ترکیب کنید و باتینر اپوکسی اندکی رقیق کنید. در نهایت محصول بدست آمده را با پیستوله و یا غلتک بر روی سطح اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

قیمت آستر اپوکسی اکسیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما