فروش آستر اپوکسی روناس در شادآباد

فروش آستر اپوکسی روناس در شادآباد، شرکت رنگ رادین، نمایندگی روناس، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس:شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45

فروش آستر اپوکسی روناس در شادآباد با قیمت نمایندگی

رنگ های آستری اپوکسی از گروه پوشش های دو جزئی می باشند. این محصولات دوام بسیار خوبی در برابر عوامل خوردگی از قبیل رطوبت، دما، تنش مکانیکی و… دارند و بخوبی می توانند سازه را از هرگونه آسیب محافظت نمایند.

پوشش آستری دارای ذرات ضد خوردگی پودر روی به مقدار کم می باشد و از همین راه می تواند محافظت کاتدی خوبی از سطح سازه انجام دهد. رزین اپوکسی یک لایه سد فیزیکی در برابر ورود عوامل خورنده به سطح سازه فراهم می آورد و با این دو روش سطح فلزی از خوردگی و آسیب در امان خواهد ماند. کد محصول RTB-2300می باشد و در رال رنگی طوسی تیره(7000) تولید می شود. بسته بندی رنگ 5.2 کیلو هاردنر 800گرم می باشد.

رنگ های رویه ی مناسب

هر چند می توان آستر اپوکسی را به تنهایی اجرا کرد ولی اجرای پوشش رویه می تواند به مقاومت و دوام رنگ در طولانی مدت کمک بیشتری کند. رنگ های رویه آلکیدی، اپوکسی و پلی اورتان از گزینه های خوب رنگ آمیزی می باشند. در محیط هایی با رطوبت بالاتر از پوشش دو جزئی اپوکسی برای محیط های داخلی و پلی اورتان برای محیط های آفتاب گیر استفاده کنید. در صورتی که محیط خشک باشد می توانید از رنگ های تک جزئی با کیفیت بالا بعنوان پوشش رویه استفاده کنید که از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

فروش آستر اپوکسی روناس در شادآباد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما