لیست قیمت آستر ضد خوردگی فولاد

جهت دریافت لیست قیمت آستر ضد خوردگی فولاد با بهترین کیفیت و دوام بالا، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

لیست قیمت آستر ضد خوردگی فولاد

سازه های فولادی علیرغم داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط رطوبتی، دمایی و شیمیایی با گذشت زمان دچار آسیب و خوردگی می شوند. به دلیل گرانی این سازه ها و نیز حساسیت بالای نسبت به سوراخ شدگی و آسیب سازه ها در صنعت، حفاظت از این گروه از فلزات بسیار ضروری می باشد. انواع استرهای ضد خوردگی با توجه به محیطی که قرار است سازه در آن قرار گیرد می تواند استفاده شود که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

رنگ ضد خوردگی زینک ریچ اپوکسی

این پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی، خشک کن پلی آمید و غنی از پودر روی می باشد. رنگ ذکر شده با روش سد کنندگی فیزیکی و حفاظت کاتدی ذرات زینک موجود در محصول، سازه را از خوردگی حفظ می نماید. پوشش با درصد های مختلفی از پودر روی تولید می شود و برای مناطق با خوردگی رطوبتی بالا گزینه ی مناسب می باشد.

آستر ضد خوردگی اپوکسی

این محصول نیز بر پایه ی رزین اپوکسی و خشک کن پلی آمید تولید می شود. رنگ مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و برای مناطق با خوردگی کم و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ ضد خوردگی مخصوص آستری ضد اسید

این پوشش بعنوان پرایمر رنگ فنولیک ضد اسید استفاده می شود. پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی و خشک کن پلی آمینو آمید می باشد و دارای پیگمنت های ضد خوردگی و درصد بالایی از مواد جامد است. این رنگ مقاومت خوبی در برابر شرایط شیمیایی و اسیدی از خود نشان می دهد.

پوشش ضد خوردگی مقاوم به دمای بالا

این رنگ برپایه ی رزین اتیل سیلیکات و غنی از پودر روی می باشد. به دلیل ماهیت این پوشش، می تواند تا دمای 400 درجه را بخوبی تحمل نماید. رنگ ذکر شده با روش حفاظت کاتدی از سازه در برابر خوردگی محافظت می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

لیست قیمت آستر ضد خوردگی فولاد

آستر ضد خوردگی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما