لیست قیمت رنگ اپوکسی فلز

جهت دریافت لیست قیمت رنگ اپوکسی فلز شرکت رنگسازی روناس و اکسیر، با فروشگاه و نمایندگی رادین تماس بگیرید.

لیست قیمت رنگ اپوکسی فلز

پوشش های اپوکسی گروهی از خانواده ی رنگ هستند که از رزین های اپوکسی تولید می شوند. این رنگ ها جهت کامل شدن واکنش شیمیایی و نیز خشک شدن به بخش دوم هاردنر نیاز دارند که با توجه به درصد جامد موجود در رنگ تعیین می شود. در مواد جامد بالا باید از نوع خشک کن پلی آمین استفاده کنیم و در درصدهای متوسط از پلی آمینو-آمین و در درصدهای کمتر از خشک کن پلی آمید استفاده می شود.

ویژگی رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی به دلیل ماهیت رزینی آن، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و حلال ها نشان می دهد و می تواند بخوبی سازه های فلزی و بتنی را از فرسایش و خوردگی محافظت نماید. نوع پرمصرف این رنگ اپوکسی پلی آمید رویه می باشد که معمولا با ضخامت فیلم خشک 50 میکرون اجرا می شود.

آسترهای مناسب رنگ اپوکسی

آستر فلز

آسترهای زینک ریچ اپوکسی و یا ضد زنگ اپوکسی یکی از بهترین گزینه های رنگ آمیزی برای سازه های فلزی می باشند. این پوشش ها بخوبی سطوح مختلف را با روش سد کنندگی فیزیکی و حفاظت کاتدی از خوردگی محافظت می نمایند. در سطوح گالوانیزه پس از اجرای واش پرایمر از یک دست آستر ضد خوردگی اکسید آهن میکایی استفاده کنید.

آستر بتن

سطوح بتنی نیاز به آستر ضد خوردگی ندارند ولی به دلیل معدنی بودن جنس بتن و جهت اشباع نمودن سطح آن ها از یک دست سیلر اپوکسی بعنوان پرایمر استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

لیست قیمت رنگ اپوکسی فلز

رنگ اپوکسی فلز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما