لیست قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید صنعتی

جهت دریافت لیست قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید صنعتی با شرکت رنگ رادین، نماینده ی رسمی روناس، تماس بگیرید.

لیست قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید صنعتی

کارخانه های رنگسازی رنگ های اپوکسی برپایه ی رزین اپوکسی و خشک کن پلی آمید را  تولید می نمایند. این پوشش ها دارای پیگمنت ها، فیلرها و حلال می باشند و بخوبی سطح سازه را از خوردگی محافظت می نمایند. پوشش های اپوکسی مقاومت عالی در برابر حلال ها، شرایط اسیدی و بازی ضعیف، شوینده ها، روغن ها، رطوبت و دما از خود نشان می دهند و برای رنگ آمیزی سازه های صنعتی بسیار مناس بمی باشند.

کاربرد رنگ اپوکسی چیست؟

رنگ های اپوکسی برای پوشش سازه های فلزی، بتنی، سیمانی و حتی چوبی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا هر کیلو رنگ حدود 5 متر مربع را با ضخامت 50 میکرون فیلم خشک می پوشاند. قبل از اجرا از یک دست پرایمر مخصوص استفاده کنید.

رنگ آمیزی کف استخر با رنگ اپوکسی

برای رنگ آمیزی کف استخر این پوشش بسیار مناسب می باشد. به اینصورت که ابتدا کف استخر را کاملا آب بندی کنید. سپس یک دست سیلر اپوکسی نفوذی اجرا کنید تا سطح را کاملا جهت اجرای رنگ آماده کنید. در نهایت رنگ اپوکسی را با یک یا دو دست پاشش اجرا کنید.

رنگ زدن کف بتنی با رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی علاوه بر مقاومت بالا، به راحتی قابلیت تمیز شدن دارد و بنابراین از جهت بهداشت مناسب می باشد. در مناطق با تردد کم می توان از رنگ اپوکسی پلی آمید بعنوان اپوکسی کف استفاده کنید. سطح مورد نظر را با دستگاه ساب زنی آماده کنید. یک دست سیلر اپوکسی اجرا کنید و در نهایت رنگ رویه را در دو دست اجرا نمایید.

رنگ آمیزی فلز با رنگ اپوکسی

با توجه به اینکه خوردگی سازه های فلزی با سرعت بالایی اتفاق می افتد، قبل از اجرای رنگ رویه یک دست آستر اپوکسی ضد رنگ اجرا کنید. پس از گذشت چند ساعت رنگ اپوکسی رویه را با ضخامت استاندارد اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

لیست قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید صنعتی

رنگ اپوکسی صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما