مشخصات رنگ سوله فسفات روی و کرومات روی

جهت رنگ آمیزی سوله و دریافت مشخصات رنگ سوله فسفات روی و کرومات روی با کارشناسان شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

مشخصات رنگ سوله فسفات روی و کرومات روی

سوله های صنعتی به دلیل قرارگیری در معرض تابش آفتاب، باران و نیز مواد شیمیایی موجود در محیط های صنعتی دچار خوردگی و پوسیدگی خواهند شد. بنابراین محافظت از این سطوح توسط پوشش های مناسب بسیار ضروری می باشد.

رنگ سوله زینک فسفات روی

معمولا برای رنگ آمیزی سوله از رنگ زینک فسفات روی آلکیدی استفاده می شود. این رنگ به دلیل داشتن زینک فسفات از طریق سد کنندگی فیزیکی و نیز محافظت کاتدی از سطح سوله در برابر نفوذ عوامل خورنده محافظت خواهد نمود. با توجه به اینکه این محصول حاوی اسید فسفریک می باشد بنابراین نیازی به پرداخت سطح کامل نداریم و با یک دست سنباده زدن و تمیز نمودن سطح می توان رنگ را اجرا نمود.

رنگ سوله زینک کرومات روی

مشخصات این محصول نیز کاملا مشابه محصول قبلی بوده با این تفاوت که به دلیل سمیت قابل توجه آن، بهتر است از نوع زینک فسفات استفاده شود. این رنگ ها قابلیت اجرا توسط قلمو، اسپری و غلتک را دارند و می توانند در فام های مختلف تولید شوند.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.مشخصات رنگ سوله فسفات روی و کرومات روی

رنگ سوله زینک

عناوین مرتبط:

خرید ضد زنگ سرنجی مخصوص اسکلت فلزی ساختمان 
مشخصات و قیمت رنگ سوله ی ممتاز 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما