نمایندگی فعال رنگ صنعتی روناس در تهران

جهت ارتباط با نمایندگی فعال رنگ صنعتی روناس در تهران با شرکت رنگ رادین، در جنوب غرب تهران، تماس بگیرید.

نمایندگی فعال رنگ صنعتی روناس در تهران

رنگ های صنعتی، پوشش هایی تک جزئی و دو جزئی با مقاومت بالا در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و بطور کلی شرایط خوردگی بالا می باشند. در ادامه به بررسی و معرفی انواع رنگ های صنعتی می پردازیم:

رنگ های دو جزئی اپوکسی

رنگ های آستری اپوکسی

این پوشش های آستری با داشتن پودر روی می توانند حفاظت کاتدی قوی از سطح سازه ی فلزی داشته باشند. به این ترتیب که فلز روی میل به اکسید شدن بیشتری نسبت به آهن یا فولاد زیرین خود دارد و بنابراین در هنگام شروع فرایند خوردگی ابتدا روی خورده می شود و سازه ی زیرین کاملا سالم باقی می ماند. این رنگ ها در انواع زینک ریچ اپوکسی، زینک فسفات اپوکسی و ضد زنگ اپوکسی می باشند که با توجه به شرایط خوردگی مختلف می توانیم یکی از این پوشش ها را انتخاب کنیم.

پوشرنگ های لایه میانی اپوکسی

معمولا این رنگ را بر روی پوشش آستر زینک ریچ اپوکسی اجرا می کنیم. این پوشش ها علاوه بر ایجاد ضخامت بالا در  رنگی که  اعمال می کنیم و ایجاد سد فیزیکی محکم تر در برابر نفوذ عوامل خورنده، باعث افزایش چسبندگی لایه رویه به لایه زیرین می شوند.

پوشش های رویه اپوکسی پلی آمین و پلی آمید

شرکت های رنگسازی رنگ های رویه اپوکسی با دو هاردنر پلی آمین، پلی آمینو-آمید و پلی آمید عرضه می کنند. نوع پلی آمین و پلی آمینو-آمید با درصد جامد بالاتری می باشد و معمولا رنگ های تخصصی تر مانند رنگ فنولیک، گلس فلیک و یا کولتار با این هاردنر خشک می شوند و با ضخامت بالایی می توانیم اجرا کنیم. به طور کلی این پوشش ها مقاومت حلالی، شیمیایی و رطوبتی بالایی دارند تنها عیب این رنگ ها گچی شدن در برابر تابش آفتاب می باشد.

رنگ های دو جزئی پلی اورتان

این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر نور آفتاب و رطوبت نشان می دهند. پوشش های پلی اورتان بر پایه ی رزین پلی ال و اصلاح شده با پلی استر و اکریلیک می باشند. در صورتی که با کیفیت بالا و درصد بالایی از رزین اکریلیک تولید نماییم مقاومت سایشی بسیار خوبی نیز خواهند داشت. معمولا برای سازه های در معرض نور آفتاب و در محیط های بسیار مرطوب و یا صنعتی از این رنگ استفاده می کنیم. آستر ضد خوردگی اپوکسی و یا سیلر اپوکسی را بعنوان پرایمر زیر این رنگ استفاده می کنیم.

پوشش های تک جزئی صنعتی

این رنگ ها بر پایه ی رزین آلکیدی اصلاح شده با اپوکسی می باشند. پوشش های آلکیدی صنعتی مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت، تابش نور از خود نشان می دهند. در محیط های مرطوب و صنعتی می توان از این رنگ ها جهت تعمیرات و لکه گیری استفاده کنیم. پوشش های ذکر شده مقاومت حلالی و شیمیایی ندارند. آستر مناسب جهت این رنگ ها از نوع ضد زنگ اپوکسی می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

نمایندگی فعال رنگ صنعتی روناس در تهران

رنگ روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما