پرایمر ضد خوردگی مخصوص گالوانیزه

پرایمر ضد خوردگی مخصوص گالوانیزه با خاصیت چسبندگی بالا و پوشش عالی بر روی سطوح آلومینیوم، گالوانیزه و استیل ضد زنگ. شرکت رنگ رادین مرکز مشاوره و فروش رنگ های صنعتی عمومی و تخصصی.

پرایمر ضد خوردگی مخصوص گالوانیزه

سطوح گالوانیزه  با داشتن یک لایه محافظ  روی در روی خود مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. به هر حال با گذشت زمان این لایه نیز کم کم اکسید می شود و خوردگی در فلز زیرین آغاز می شود. جهت جلوگیری از آسیب سازه، بخصوص در مناطق با خوردگی رطوبتی و شیمیایی بالا استفاده از رنگ های محافظ بر روی این فلز ضروری می باشد.

با توجه به صیقلی بودن زیاد سطح گالوانیزه رنگ بطور مستقیم بر روی آن نمی نشیند. بنابراین در مرحله ی اول استفاده از یک دست رنگ واش پرایمر جهت آماده نمودن سطح ضروری می باشد. این پوشش را با ضخامت 20 میکرون بر روی سطح اجرا کنید.

با توجه به میل به اکسایش بالاتر فلز روی آزاد در سطح گالوانیزه نسبت به فلز روی مخلوط در رزین اپوکسی، نمی توان از آسترهای ضد خوردگی حاوی پودر روی بر روی این سازه استفاده کرد. بنابراین باید از آسترها اپوکسی حاوی پیگمت ضد خوردگی اکسید آهن استفاده کنیم. این ماده با روش حفاظت شیمیایی و فیزیکی از سطح فلز در برابر اکسید شدگی محافظت می نماید.

پس از اجرای استر های گفته شده یک دست رنگ رویه اپوکسی یا پلی اورتان اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

پرایمر ضد خوردگی مخصوص گالوانیزه

پرایمر ضد خوردگی گالوانیزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما