پوشش رنگی داخلی و خارجی لوله های فولادی

با توجه به نوع سیال عبوری از داخل لوله و شرایط خارجی لوله پوشش رنگی داخلی و خارجی لوله های فولادی باید انتخاب شود. شما با تماس با کارشناسان شرکت رنگ رادین صنعتی می توانید دریافت نمایید.

پوشش رنگی داخلی و خارجی لوله های فولادی

انواع سیستم های رنگی مختلف برای رنگ آمیزی لوله ها  می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای سیستم داخل لوله ها در صورتی که سیال عبوری از نظر شیمیایی خنثی نباشد باید رنگ های اپوکسی مقاوم به حلال های شیمیایی مانند اپوکسی فنولیک  استفاده شود. در صورتی که خنثی باشد از رنگ های اپوکسی بهداشتی و یا اپوکسی معمولی می توان استفاده نمود.

برای پوشش خارجی لوله ها نیز اگر در معرض نور آفتاب باشد از رنگ های آلکیدی اصلاح شده همچون آلکید یورتان و یا رنگ های دو جزئی پلی اورتان استفاده نمود. در صورتی که سازه در برابر نور آفتاب نباشد می توان از رنگ آلومینومی مقاوم به حرارت تا 150 درجه و یا رنگ های آلکیدی روغنی معمول استفاده کرد. برای برای سیستم های لوله هایی که در داخل خاک مدفون هستند نیز می توان از رنگ هایی همچون کولتار اپوکسی و یا اپوکسی پلی آمین با ضخامت بالا حدود 1000 میکرون استفاده نمود.

روش رنگ آمیزی داخل و خارج انواع لوله ها ی فلزی

برای رنگ آمیزی داخل لوله ها باید از سیستم پاشش رنگ ایرلس استفاده کرد. برای بخش خارجی لوله ها نیز می توان از قلمو و پیستوله استفاده نمود.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

پوشش رنگی داخلی و خارجی لوله های فولادی

رنگ صنعتی لوله

عناوین مرتبط:

سیستم رنگی مخصوص لوله های مدفون در خاک 

پوشش نهایی پلی اورتان مخصوص لوله ها و مخازن

خرید رنگ پلی اورتان صنعتی مخصوص لوله ی آهنی

رنگ اپوکسی مخصوص مخازن تصفیه ی فاضلاب

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما