کاربرد رنگ اپوکسی برای فلزات

کاربرد رنگ اپوکسی برای فلزات مختلف، در نگهداری و افزایش مقاومت سازه در برخورد با عوامل خورنده می باشد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس، درخدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ اپوکسی، بهترین گزینه برای محافظت از فلز

رنگ های اپوکسی از رزین اپوکسی و بخش هاردنر تشکیل یافته اند. این پوشش ها مقاومت عالی در برابر انواع مواد خورنده ی شیمیایی، رطوبتی، دمایی و سایشی از خود نشان می دهند و در سه نوع پرایمر، لایه میانی و لایه رویه تولید می شوند. رنگ پرایمر با داشتن ذرات پودر روی به روش سد کنندگی فیزیکی و حفاظت کاتدی از سطح سازه مراقبت می نماید. پوشرنگ لایه میانی نیز علاوه بر ایجاد مقاومت بالاتر در برابر نفوذ عوامل خورنده باعث افزایش چسبندگی لایه ی رویه به سطح زیرین می شود. رنگ لایه رویه مقاومت عالی در برابر هر گونه خوردگی دارد و نیز با ایجاد سدی محکم از نفوذ این عوامل به سطح فلز جلوگیری بعمل می آورد.

کاربرد رنگ اپوکسی برای فلزات

فلزات مختلف با گذشت زمان و قرارگیری در معرض عوامل خورنده دچار فرسایش و آسیب می شوند. در صنایع این مسئله بسیار مهم می باشد چرا که هر گونه آسیب به سازه، باعث خسارات جبران ناپذیری می شود. حال با توجه به شرایط خوردگی فلز رنگ مناسب پیشنهاد می شود. بعنوان مثال برای مخزن روغن صنعتی رنگ فنولیک مناسب است در حالیکه برای سازه ی در معرض آب شور پوشش کولتار اپوکسی پیشنهاد می شود. برای سازه هایی که در معرض شرایط اسیدی و یا قلیایی زیاد قرار دارند رنگ گلس فلیک اپوکسی پوشش مناسبی می باشد.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

مشخصات و قیمت آستر اپوکسی مخصوص فلز

پوشش کولتار اپوکسی مخصوص فلزات در معرض آب شور

کاربرد رنگ اپوکسی برای فلزات

رنگ اپوکسی فلز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما