بهترین رنگ ضد خوردگی فولاد

بهترین رنگ ضد خوردگی فولاد. از انواع آستر های ضد خوردگی مانند زینک ریچ اپوکسی و یا زینک اتیل سیلیکات، بعنوان پرایمر می توانید استفاده کنید.

آدرس: شادآباد، خیابان طارمی، خیابان عزیزی، انتهای عزیزی، سمت راست، پلاک 5، فروشگاه رادین

بهترین رنگ ضد خوردگی فولاد و آهن

سازه های فولادی و آهنی، با قرارگیری در معرض رطوبت، دما، سایش و نیز مواد شیمیایی بسرعت دچار آسیب می شوند. برای جلوگیری از آسیب سازه می توانیم از پوشش های ضد خوردگی استفاده کنیم. انواع رنگ های ضد خوردگی حاوی درصد بالایی از پودر روی، یکی از بهترین گزینه های رنگ آمیزی می باشند. این رنگ ها با حفاظت کاتدی از سازه ی فلزی بخوبی می توانند سازه را از خوردگی حفظ نمایند. حال به بررسی گروهی از این رنگ ها می پردازیم:

پرایمر زینک ریچ اپوکسی

آستر غنی از روی زینک ریچ، نوعی رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی، هاردنر پلی آمید و ذرات ضد خوردگی پودر روی می باشد. این محصول با ایجاد سد فیزیکی از نفوذ عوامل خوردگی به سطح فلز جلوگیری می نماید. از طرف دیگر با ایجاد نوعی حفاظت کاتدی (شیمیایی) و ایجاد نقش آند فدا شونده توسط ذرات روی، بخوبی سطح سازه را در برابر انواع خوردگی حفاظت می نماید. این رنگ پایداری بالایی در برابر شرایط خورنده ی شیمیایی، رطوبتی و مکانیکی دارد.

آستر زینک اتیل سیلیکات

این نوع آستر بر پایه ی رزین سیلیکونی و ذرات پودر روی است. مقاومت رطوبتی بسیار بالایی دارد. دمای تحمل این پرایمر تا 420 درجه ی سانتی گراد می باشد. برای شرایط با خوردگی رطوبتی و دمایی این نوع رنگ گزینه ی عالی می باشد. پایداری شیمیایی کمی دارد و بهتر است تا برای شرایط شیمیایی از پرایمرهای دیگر بر پایه ی رزین اپوکسی استفاده کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید رنگ با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

بهترین رنگ ضد خوردگی فولاد

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما