ویژگی و کاربرد رنگ آلومینیومی

ویژگی و کاربرد رنگ آلومینیومی، با مقاومت دمایی و خوردگی بالا را از شرکت رنگ رادین، نمایندگی فروش و مشاوره ی انواع رنگ های صنعتی بخواهید.

 ویژگی و کاربرد رنگ آلومینیومی برای سازه های فلزی

پیگمنت آلومینیوم مقاومت دمایی و خوردگی بسیار بالایی دارد. این محصول به دلیل بدست آوردن  پایداری شیمیایی خود میل به اکسید شدن با فلزات دارد و بنابراین می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای پوشش سازه های آهنی باشد. وقتی سازه ی آهنی یا فولادی را با آلومینیوم می پوشانیم پس از ورود عوامل خوردگی در حضور رطوبت یا حلال نوعی پیل الکترولیتی تشکیل می شود. در این هنگام فلز آلومینیوم نقش آند فداشونده را بازی می کند و در هنگام خوردگی ابتدا این فلز اکسید می شود و پس از به پایان رسیدن رنگ آهن زیرین شروع به زنگ زدگی می کند که در این هنگام نیاز به رنگ آمیزی مجدد داریم.

رنگ آلومینیومی و روش اجرا

زمانی که این ذرات در بستری از رزین سیلیکونی نسوز قرار می گیرند سیستمی بسیار عالی در برابر خوردگی و حرارت ایجاد می نمایند.رزین با ایجاد سد فیزیکی قوی و آلومینیوم با ایجاد حفاظت کاتدی می توانند بخوبی سطح سازه را حفظ نمایند. با اضافه نمودن ذرات آلومینیوم به آسترهای و پوشش های حاوی پودر روی، می توان خاصیت حفاظت کاتدی آن را افزایش داد. جهت اجرای پوشش رنگی مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا سطح سازه را سندبلاست نمایید.
  2. در مرحله ی بعد از یک دست آستر ضد خوردگی حاوی پودر روی استفاده کنید.(برای دماهای کمتر از 150 درجه از زینک ریچ استفاده کنید و در دماهای بالاتر از آستر زینک اتیل سیلیکات)
  3. رنگ رویه نسوز آلومینیومی را بر روی سازه با ضخامت 30 میکرون اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

ویژگی و کاربرد رنگ آلومینیومی

رنگ آلومینیومی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما