رنگ آمیزی تابلو برق با پوشش دوجزئی

رنگ آمیزی تابلو برق با پوشش دوجزئی، شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ های صنعتی روناس و اکسیر، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

رنگ آمیزی تابلو برق با پوشش دوجزئی اپوکسی و پلی اورتان

تابلوهای برق از جنس فلز می باشند. این سازه ها معمولا قبل از نصب با رنگ های کوره ای رنگ آمیزی شده و سپس نصب می گردند. حال با گذشت زمان که رنگ کوره ای از بین رفت دیگر امکان اجرای آن به روش قبلی نیست پس باید با رنگ های مقاوم دو جزئی این سازه ها را محافظت کنیم. با توجه به محل قرار گیری سازه می توانیم از پوشش های رنگی مختلف استفاده کنیم.

رنگ مناسب سازه ها در محیط شرجی

در چنین محیطی از آستر زینک ریچ اپوکسی با 80 درصد پودر روی بعنوان لایه اول استفاده کنید. این محصول با حفاظت کاتدی ناشی از ذرات زینک و نیز حفاظت فیزیکی حاصل از رزین می تواند سطح را از خوردگی محافظت نماید.در ادامه از رنگ لایه میانی پلی آمید استفاده کنید. در نهایت رنگ رویه پلی اورتان را بر روی سازه اجرا کنید.

پوشش سازه در محیط هایی با خوردگی متوسط و کم

آستر زینک ریچ با 60 درصد پودر روی یکی از بهترین گزینه ها جهت آستری در چنین محیطی می باشد. این محصول نیز با روش حفاظت فیزیکی و شیمیایی از فلز زیرین خود نگهداری می نماید. در ادامه رنگ لایه میانی و سپس رنگ رویه پلی اورتان را اجرا کنید. اگر رطوبت محیط کم بود می توانید بجای زینک ریچ از رنگ آستر اپوکسی بعنوان پرایمر زیرکار استفاده نمایید. در این حالت دیگر نیازی به لایه میانی نیست و با اجرای یک دست رنگ رویه پلی اورتان می توانید سطح را از خوردگی محافظت کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ آمیزی تابلو برق با پوشش دوجزئی

رنگ دو جزئی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما