پوشش پایه اپوکسی سازه های فلزی و بتنی

جهت رنگ آمیزی و جلوگیری از خوردگی انواع سازه ها می توان از رنگ های اپوکسی استفاده نمود. جهت دریافت اطلاعات پوشش پایه اپوکسی سازه های فلزی و بتنی با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

مشخصات پوشش پایه اپوکسی سازه های فلزی و بتنی

سازه های فلزی و بتنی در معرض شرایط خورنده مثل رطوبت، مواد شیمیایی، حرارت و نور آفتاب بسرعت دچار پوسیدگی خواهند شد. با توجه به نوع ماده ی خورنده، رنگ مخصوص مناسب پیشنهاد می شود. در ادامه به بررسی این عوامل و رنگ مناسب خواهیم پرداخت.

رنگ مخصوص سازه های در معرض مواد شیمیایی قوی

در صورتی که سازه در معرض مواد اسیدی یا قلیایی قوی باشد باید از رنگ های اپوکسی فنولیک، اپوکسی گلس فلیک، اپوکسی فنولیک نوالاک، اپوکسی گلس فلیک نوالاک، اپوکسی استر گلس فلیک و… استفاده نمود. هریک از این رنگ ها مورد استفاده ی خاص خود را دارند و بعنوان مثال برای شرایط سخت اسیدی همراه با تنش مکانیکی رنگ نوالاک فنولیک توصیه می شود. برای شرایط با اسیدیته ی بالا رنگ اپوکسی گلس فلیک مناسب می باشد. برای شرایط اسیدی قوی همراه با تنش مکانیکی و دماهایی تا 70 درجه رنگ اپوکسی استر گلس فیلک گزینه ی بهتری خواهد بود.

رنگ مخصوص سازه های در معرض رطوبت بالا

سازه های در معرض رطوبت بسیار بالا توسط رنگ های اپوکسی پلی آمید و یا اپوکسی ماستیک پوشش داده می شوند. در مورد سازه های فلزی حتما از آستر زینک ریچ اپوکسی استفاده شود.

سازه های در معرض رطوبت و حرارت بالا

برای سازه هایی که در معرض حرارت زیاد می باشند استفاده از رنگ زینک سیلیکون آلومینیوم بسار مناسب می باشد. این رنگ با داشتن ذرات پودر روی و آلومینیوم محافظ ضد خوردگی قوی محسوب می شود. برای دماهای کمتر از 400درجه پرایمر زینک اتیل سیلیکات توصیه می شود.

سازه های در معرض رطوبت و نور آفتاب

برای این نوع سازه های استفاده از رنگ رویه پلی اورتان توصیه می شود. رنگ اپوکسی در این شرایط بعد از گذشت مدتی حالت گچی و رنگ پریدگی خواهد گرفت. به هر حال در صورتی که سازه در معرض مواد شیمیایی قوی باشد بهتر است تا از رنگ اپوکسی استفاده شود ولی خب با گذشت زمان رنگ پریدگی قابل انتظار می باشد.

سازه های در معرض مواد شیمیایی ضعیف

برای این سازه ها رنگ اپوکسی پلی آمید و نیز کولتار اپوکسی توصیه می شود. خصوصا برای آن هایی که در معرض آب شور و نیز مواد قلیایی خاک هستند کولتار بهترین گزینه می باشد.

جهت کسی اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

پوشش پایه اپوکسی سازه های فلزی و بتنی

رنگ صنعتی

مرکز پخش رنگ اپوکسی صنعتی

فروش انواع رنگ های مورد استفاده در صنعت

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما