فروشگاه رنگ صنعتی روناس در تهران

فروشگاه رنگ صنعتی روناس در تهران با ارائه ی انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی روناس، با قیمت درب کارخانه در شرکت رادین در خدمت شما می باشد.

دسته بندی رنگ های صنعتی روناس

شرکت رنگسازی روناس، با قدمتی بیش از 40 سال، پیشتاز در عرصه ی تولید انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی می باشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا و اروپایی و نیز قیمت مناسب، باعث جلب توجه مشتریان بسیاری شده است.

رنگ های صنعتی آستری

این رنگ ها جهت پوشش دهی سطوح فلزی و محافظت از آن ها در برابر خوردگی استفاده می شود. انواع آسترهای زینک ریچ اپوکسی، زینک کرومات و زینک فسفات اپوکسی، زینک اتیل سیلیکات و آستر ضد زنگ دو جزئی بخشی از پرایمر های قوی جهت حفاظت از سازه ها می باشند. انواع ضد زنگ تک جزئی و زینک فسفات و کرومات تک جزئی نیز بعنوان پوشش های ضد خوردگی برای مناطق با شرایط خورندگی کم استفاده می شوند.

رنگ های لایه میانی

این پوشش ها بعنوان لایه ی میانی بر روی زینک ریچ اپوکسی اجرا می شوند. این رنگ برای افزایش چسبندگی لایه نهایی بر روی لایه ی زیرین و نیز افزایش ضخامت رنگ اجرایی استفاده می شود. لایه میانی در سه نوع معمولی، هایبیلد و MIO می باشد.

رنگ های لایه رویه

این پوشش ها جهت محافظت از سازه ها ی صنعتی ارائه می شوند. با توجه به شرایط قرارگیری سازه باید رنگ مناسب استفاده شود. پوشش های اپوکسی پلی آمید، اپوکسی پلی آمین، پلی اورتان، اپوکسی فنولیک و گلس فلیک، کولتار اپوکسی و… تنها بخشی از رنگ های قابل اجرا بر روی سازه های در معرض خوردگی می باشند.

فروشگاه رنگ صنعتی روناس در تهران

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

قیمت هر کیلو ضد زنگ مشکی

ضد زنگ نسوز 400 درجه

فروشگاه رنگ صنعتی روناس در تهران

رنگ صنعتی روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما