بهترین مارک رنگ اپوکسی در بازار

بهترین مارک رنگ اپوکسی در بازار با پوشش بالا و قیمت عالی شرکت رنگ رادین نمایندگی رنگ روناس و اکسیر در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

مشخصات بهترین مارک رنگ اپوکسی در بازار

رنگ های اپوکسی پلی آمید بر پایه ی رزین اپوکسی تولید می شوند. این رنگ ها به دلیل فرمولاسیون و نوع رزین، مقاومت خوردگی بالایی از خود نشان می دهند.

رطوبت، دما، حلال ها و مواد شیمیایی و حتی اکسیژن هوا همگی باعث ایجاد خوردگی و فرسایش در سازه های فلزی و بتنی می شوند. در مورد سازه های موجود در مناطق صنعتی این امر بسیار سخت تر می باشد. هر گونه پوسیدگی و سوراخ شدگی، علاوه بر آسیب به سازه های گران صنعتی، باعث نشت مواد به خارج می شوند. در صورتی که این مواد شیمیایی و یا آتش زا باشند خسارات جبران ناپذیری متحمل خواهیم شد. پس حفاظت از این سازه ها ضروری می باشد.

یکی از بهترین گزینه ها رنگ های اپوکسی می باشند. این پوشش ها مقاومت ضد خوردگی بسیار بالایی از خود نشان می دهند. انعطاف پذیری زیاد و قدرت تحمل ضربه، قابلیت تمیز شدن آسان نیز از دیگر عوامل برتری رنگ اپوکسی می باشد. در سازه های آهنی و فولادی قبل از اجرای رنگ رویه از آسترهای ضد خوردگی مخصوص استفاده کنید. در سازه های بتنی از سیلر اپوکسی جهت افزایش چسبندگی و اشباع نمودن سطح استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید حصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

بهترین مارک رنگ اپوکسی در بازار

رنگ اپوکسی پلی آمید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما