واش پرایمر روناسRTB-926

واش پرایمر روناسRTB-926، جهت آماده سازی سطوح گالوانیزه، پلاستیک، آلومینیوم و استیل ضد زنگ جهت رنگ آمیزی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات واش پرایمر روناسRTB-926

آستر واش پرایمر، یا همان اپوکسی تای کوت، نوعی رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی، پیگمنت و حلال و فیلر می باشد. این محصول با نام آماده کننده ی سطح مشهور می باشد. اسید فسفریک موجود در این پوشش باعث ایجاد خوردگی اندک در سطح فلز می شود و با این روش می تواند سطح را از حالت صیقلی خارج و برای رنگ آمیزی آماده کند. محصول در بسته بندی گالن و حلب عرضه می شود. فام رنگی این پوشش به دو رنگ سفید و طوسی می باشد. ضخامت اجرایی این محصول بین 20 تا 40 میکرون می باشد.

کاربرد پوشش واش پرایمر روناس

سطوح فلزی صیقلی مانند گالوانیزه، چسبندگی بسیار کمی برای پوشش های رنگی دارند. جهت افزایش چسبندگی رنگ رویه بر سطح فلز، می توانیم از یک دست آستری واش پرایمر استفاده کنیم. این برای پوشش مخازن، لوله های انتقال و بطور کلی فلزات در معرض خوردگی و از جنس گالوانیزه، آلومینیوم، استیل ضد زنگ و… کاربرد دارد. همچنین برای افزایش چسبندگی رنگ رویه بر سطح زینک ریچ، که مدت زمان چند ماه از اجرای رنگ گذشته است، می توانیم از این پوشش استفاده کنیم. ذرات بخار آب موجود در سطح زینک ریچ مانع از چسبندگی رنگ رویه به آن می شود. با استفاده از اپوکسی تای کوت می توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

اجرای واش پرایمر

  1. ابتدا سطح را کاملا تمیز کنید و از هر گونه چربی و غبار پاک کنید.
  2. در صورت امکان با یک دست سنباده نرم سطح را بسایید تا چسبندگی افزایش یابد.
  3. آستر واش پرایمر را با هاردنر مخلوط کنید و با تینر اپوکسی رقیق نمایید.
  4. محصول را با ضخامت استاندارد اجرا کنید.
  5. پس از گذشت چند ساعت، رنگ رویه را اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول، با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

واش پرایمر روناسRTB-926

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما