کاربرد رنگ صنعتی زینکا

کاربرد رنگ صنعتی زینکا یا همان گالوانیزه ی سرد.شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

کاربرد رنگ صنعتی زینکا یا همان گالوانیزه ی سرد

سطوح آهنی با قرارگیری در معرض عوامل خورنده، بسرعت دچار آسیب و خوردگی می شوند. یکی از روش های محافظتی از این سازه ها استفاده از گالوانیزه بر سطح فلز می باشد. این محصول را می توانیم به طور مستقیم بر روی سطح آهنی اجرا کنیم و یا اینکه از آن بعنوان لایه محافظ بر روی گالوانیزه ی گرم استفاده کنیم.

روش اجرای گالوانیزه گرم

در این روش فلز آهن را درون محلول روی مذاب غوطه ور می کنند. فلز آهن نقش یک الکترود را بازی می کند و با ایجاد اختلاف پتانسیل توسط الکترودی دیگر محلول روی به سمت فلز آهن حرکت و بصورت کاملا منظم بر سطح آهن می چسبد. به دلیل نظم مولکولی بالای ذرات روی بر سطح فلز آهن، می بینیم که سطح گالوانیزه بسیار صیقلی و براق می باشد.

مشخصات رنگ زینکا

با توجه به سختی کار گالوانیزه ی گرم، می توانیم با استفاده از تکنولوژی گالوانیزه سرد، فلزات آهنی را در برابر خوردگی حفظ نماییم. البته توجه داشته باشید که با این روش حالت متالیک و صیقلی گالوانیزه گرم بدست نخواهد آمد. رنگ زینکا نوعی پوشش غنی از روی می باشد که بصورت تک جزئی است. این محصول باعث ایجاد جریان الکترونی و در نتیجه محافظت کاتدی عالی بر سطح فلز خواهد شد.

اجرای زینکا بر روی سطح گالوانیزه گرم

یکی از مشخصات منحصر به فرد رنگ زینکا، استفاده از آن بعنوان لایه ی محافظ بر روی سطح گالوانیزه ی گرم می باشد. این محصول چسبندگی بالایی به سطح فلزی گالوانیزه دارد و باعث افزایش ضخامت لایه ی روی بر سطح می شود. به این ترتیب سطح فلز در برابر خوردگی بسیار مقاوم خواهد شد.

نکته:

  • قبل از اجرای پوشش حتما سازه را با حلال مناسب شستشو دهید.
  • در اجرای زینکا نیاز به پرداخت سطح بالا ندارید ولی بهتر است تا سطح را با یک دست سنباده نرم بسایید.
  • به دلیل قوی بودن رنگ زینکا می توانید از رنگ های رویه تک جزئی و یا دو جزئی بر روی این پوشش استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

کاربرد رنگ صنعتی زینکا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما