پلی اورتان نقره ای 9006 روناس

جهت خرید پلی اورتان نقره ای 9006 روناس، با کیفیت و پوشش عالی، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

پلی اورتان نقره ای 9006 روناس با کیفیت عالی

پوشش پلی اورتان نوعی رنگ بر پایه ی رزین پلی استر و یا اکریلیک می باشد. هر چه درصد رزین اکریلیک در پوشش رنگی افزایش یابد، کیفیت و دوام رنگ بیشتر خواهد شد. رنگ های پلی اورتان دوام بالای رطوبتی دارند. این پوشش ها با قرارگیری در معرض نور آفتاب دچار آسیب و پوسیدگی نمی شوند. پوشش های مذکور، مقاومت شیمیایی نسبتا خوبی هم از خود نشان می دهند.

کاربرد رنگ های پلی اورتان

همانطور که گفته شد یکی از مزیت های رنگ های پلی اورتان مقاومت نوری بالای آن ها می باشد. به همین دلیل برای سازه های فلزی و بتنی در معرض نور و رطوبت، این پوشش یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

پرایمر مناسب پوشش پلی اورتان

جهت چسبندگی بیشتر رنگ پلی اورتان و نیز دوام بیشتر پوشش محافظتی بهتر است تا قبل از اجرای رنگ از پرایمر مناسب استفاده کنیم. برای سازه های بتنی از سیلر اپوکسی بعنوان آستری استفاده کنید. این پوشش باعث اشباع شدن سطح و نیز افزایش چسبندگی رنگ رویه به پوشش زیرین می شود. در سازه های فلزی از پرایمر آستر اپوکسی و یا زینک ریچ اپوکسی، بعنوان پرایمر استفاده کنید. این پوشش با حفاظت فیزیکی و کاتدی عالی، سطح سازه ی فلزی را از خوردگی حفاظت می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813355

همراه:09129687674

پلی اورتان نقره ای 9006 روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما