زینک ریچ اپوکسی گالن روناس

زینک ریچ اپوکسی گالن روناس، بسته بندی 8 کیلو رنگ و 800 گرم هاردنر. محصول محافظ قوی در برابر خوردگی رطوبتی و شیمیایی می باشد و بعنوان پرایمر بر روی سازه های آهنی و فولادی قابل اجرا است. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

زینک ریچ اپوکسی گالن روناس در بسته بندی 8 کیلویی

محصول زینک ریچ نوعی رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی و ذرات ضد خوردگی پودر روی می باشد. این محصول با دو روش حفاظت فیزیکی ( از طریق ایجاد سد فیزیکی) و همچنین حفاظت شیمیایی( از طریق ایجاد پیل الکتریکی) سطح سازه را از خوردگی حفظ می نماید. رزین اپوکسی مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت، دما، حلال ها و مواد شیمیایی دارد و در مواجهه با عوامل خوردگی دچار آسیب و تخریب نمی شود.

محصول زینک ریچ اپوکسی روناس در گالن 8 کیلویی به همراه هاردنر 0.8 کیلویی عرضه می شود. همچنین حلب 18 کیلویی و هاردنر 1.8 کیلویی نیز موجود می باشد.

کاربرد زینک ریچ اپوکسی

سازه های آهنی و فولادی در تماس با اکسیژن هوا، ذرات نمک و یا شن و ماسه، رطوبت، دما و مواد شیمیایی دچار آسیب و خوردگی می شوند. هر چه زمان تماس و شدت آن با سازه  بیشتر باشد، به همان نسبت فرآیند خوردگی سریعتر خواهد شد. این امر باعث پوسیدگی و در نهایت از بین رفتن سازه می شود. این فرایند بخصوص در مناطق صنعتی و در سازه های بزرگ مشکلات بسیاری را ایجاد خواهد کرد. با توجه به گرانی سازه خسارت اقتصادی ناشی از صدمه به آن نیز بسیار بالا می باشد. با استفاده از پوشش های محافظ بر سطح فلز، می توانیم به راحتی آن را در برابر آسیب حفظ کنیم.

روش اعمال رنگ زینک ریچ بر سطح فلز

  1. ابتدا سطح را بخوبی با شوینده بشویید تا عاری از هرگونه چربی و غبار شود.
  2. با استفاده از سندبلاست سطح فلز را کاملا تمیز و زبر کنید.
  3. رنگ را با نسبت مشخص با هاردنر ترکیب و با تینر اپوکسی رقیق نمایید.
  4. مخلوط را با استفاده از پیستوله، بر سطح سازه بپاشید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

زینک ریچ اپوکسی گالن روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما