خرید رنگ دریایی آلکیدی روناس

خرید رنگ دریایی آلکیدی روناس از نمایندگی با بهترین قیمت و کیفیت بالا، شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس و اکسیر در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

خرید رنگ دریایی آلکیدی روناس و ویژگی آن

رطوبت بسیار بالای هوا در محیط دریا باعث خوردگی و فرسایش سریع سازه ها می شود بنابراین محافظت از آن ها ضروری می باشد. رنگ های تک جزئی دریایی، جهت محافظت از سازه های فلزی و بتنی بر روی سطوح کشتی و نیز سازه های ساحلی مورد استفاده قرار می گیرند. این پوشش ها برای زمانی که نیاز به رنگ آمیزی سریع و یا لکه گیری باشد کاربرد بیشتری پیدا کرده اند.

رنگ دریایی کد RTB-688روناس

محصول مقاومت نوری و نیز دمایی خوبی دارد و بنابراین برای سازه های اکسپوز نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. رزین این رنگ از نوع آلکیدی اصلاح شده با اپوکسی می باشد و بنابراین مقاومت رطوبتی بالایی دارد. این رنگ بصورت براق و با بهترین رزین های اروپایی تولید می شود. محصول در فام های رنگی مختلف نیز قابلیت تولید دارد. مقاومت دمایی رنگ تا 90 درجه ی سانتی گراد می باشد.

ضخامت اجرایی این پوشش 50 میکرون فیلم خشک است و تقریبا با هر کیلو رنگ می توانید مساحت 7 متر مربع را پوشش دهید. بعنوان آستری می توان از سیلر اپوکسی(مخصوص سطوح غیرفلزی) و آستر اپوکسی(مخصوص سطوح فلزی) استفاده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

خرید رنگ دریایی آلکیدی روناس

رنگ دریایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما