خرید رنگ مخصوص آهن با قیمت مناسب

جهت محافظت از انواع سازه های فلزی باید از پوشش های رنگی مناسب استفاده نمود. خرید رنگ مخصوص آهن با قیمت مناسب را با تماس با کارشناسان رادین تجربه کنید.

مشخصات رنگ مخصوص فلزات و آهن

با توجه به اینکه سازه های فلزی با گذشت زمان دچار پوسیدگی و خوردگی می شوند بنابراین باید رنگ های مناسب و مقاوم در برابر انواع زنگ زدگی استفاده شود. در این بین با توجه به حساسیت سازه و نیز درصد مواد خورنده سیستم رنگ آمیزی مناسب انتخاب می شود که در ادامه با شرح می پردازیم:

رنگ آلکیدی صنعتی مناسب برای شرایط خوردگی ضعیف

این نوع رنگ برای محیط هایی با درصد خوردگی کم همانند شهرهای خشک و با رطوبت کم و یا عدم وجود حلال های شیمیایی و نیز سایش مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد . در این سیستم ابتدا یک لایه آستر ضد زنگ آلکیدی اجرا می شود و پس از آن یک لایه رنگ رویه آلکیدی صنعتی را اجرا می کنیم.

رنگ اپوکسی پلی آمید برای شرایط خوردگی متوسط

از این نوع رنگ برای سازه های در معرض رطوبت بالا، حلال های شیمیایی نه چندان قوی و تنش مکانیکی کم می توان استفاده نمود. برای اجرا دو سیستم پیشنهاد می گردد:

1- آستر ضد زنگ اپوکسی+ رنگ رویه اپوکسی پلی آمید

2- پرایمر زینک ریچ اپوکسی+ لایه میانی+ رنگ رویه اپوکسی

رنگ اپوکسی پلی آمین و نیز اپوکسی اصلاح شده برای شرایط خوردگی شدید

این رنگ ها برای شرایط با خوردگی بسیار بالا، تنش های مکانیکی شدید، حضور رطوبت بالا به همراه حلال های شیمیایی قوی مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع رنگ ها می توان به اپوکسی ماستیک و یا رنگ اپوکسی گلس فلیک اشاره نمود. این رنگ ها معمولا بصورت خودپرایمر اجرا می شوند.

خرید رنگ مخصوص آهن با قیمت مناسب

با توجه به موارد گفته شده و نیز جهت دریافت سیستم مناسب رنگی با کارشناس شرکت رنگ رادین صنعتی خانم مهندس محمدخانی با شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

خرید رنگ مخصوص آهن با قیمت مناسب

رنگ آهن

عناوین مرتبط:

خرید عمده ی رنگ اپوکسی آهن

رنگ مخصوص اسکلت فلزی

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما