رنگ آمیزی مخزن با PHقلیایی

سیستم رنگ مناسب جهت رنگ آمیزی مخزن با PHقلیایی را می توانید با مشاوره با کارشناسان شرکت رادین دریافت نمایید. آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45

چه رنگ هایی جهت رنگ آمیزی مخزن با PHقلیایی مناسب هستند؟

سازه های فلزی و بتنی در معرض مواد قلیایی با گذشت زمان دچار فرسایش و در نهایت سوراخ شدگی می شوند. به دلیل گرانی سازه ها بخصوص مخازن، بکار بردن روش نگهداری صحیح از آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. با توجه به میزان قلیایی بودن مواد می توانیم پوشش رنگی مناسب را انتخاب کنیم.

معیار قلیایی بودن با PH ونیز میزان وجود یون هایی مانند OHمنفی قابل تعیین است. مواد قلیایی تمایل زیادی به کندن اکسیژن از مولکول آب و یا حلال های هیدروژنه دارند. آب با از دست دادن یک یونHمثبت تبدیل به گروه هیدروکسیل منفی می شود و در نتیجه PH محلول بالا می رود.(به عبارتی PH میزان وجود یون هیدروژن مثبت را نشان می دهد که هر چه کمتر باشد عدد آن بالاتر می شود و به اصطلاح ما محلول قلیایی می شود).با توجه به این مقدمه و در ادامه به بررسی سیستم های رنگی مناسب می پردازیم:

رنگ اپوکسی پلی آمید جهت سازه ها در معرض مواد قلیایی ضعیف

سازه هایی که دارای مواد قلیایی ضعیفی هستند و PHحدود 8 را نشان می دهند عمدتا خورندگی کمی ایجاد می نمایند. در چنین مواردی نیاز به هزینه ی بالا نمی باشد. شما می توانید با پوشش دادن سازه با یک دست رنگ اپوکسی پلی آمید با مقاومت شیمیایی بالا، آن را از آسیب در امان نگه دارید. به یاد داشته باشید که آماده نمودن مناسب سطح و استفاده از پرایمر مناسب برای آن می تواند در دوام پوشش رنگی موثر باشد. در سطوح بتنی از یک دست سیلر اپوکسی و در سطوح فلزی از یک دست آستر اپوکسی و یا زینک ریچ اپوکسی استفاده کنید و سپس رنگ رویه را اجرا نمایید.

پوشش کولتار اپوکسی برای شرایط قلیایی نسبتا قوی

تولید رنگ کولتار اپوکسی نیز بر پایه ی رزین اپوکسی و خشک کن پلی آمینو-آمید است. وجود کولتار که از قطران زغال سنگ بدست می آید باعث ایجاد مقاومت شیمیایی و قلیایی بالا در پوشش رنگی می شود. این محصول را می توانید با آستر زینک ریچ اپوکسی و یا بصورت سلف پرایمر و با ضخامت فیلم خشک بالا حدود 150 میکرون فیلم خشک اجرا کنید.

سیستم رنگ آمیزی گلس فلیک اپوکسی فنولیک برای سیستم ها با شرایط قلیایی و شیمیایی بالا

این پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی فنولیک تولید می شود. پوشش مقاومت اسیدی، قلیایی و به طور کلی شیمیایی بالایی دارد. در سازه هایی که در معرض انواع مواد شیمیایی با خواص مختلف هستند یکی از قوی ترین پوشش ها این رنگ می باشد. وجود ذرات پودر شیشه در ساختار این محصول باعث افزایش مقاومت اسیدی و شیمیایی آن می شود. این پوشش حداقل با ضخامت 500 میکرون فیلم خشک و بصورت سلف پرایمر اجرا می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با کیفیت بالا با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ آمیزی مخزن با PHقلیایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما