رنگ اپوکسی بهداشتی به همراه آستر

رنگ اپوکسی بهداشتی به همراه آستر، مناسب برای رنگ آمیزی مخازن و لوله های انتقال آب آشامیدنی، با مقاومت حرارتی تا 150 درجه ی سانتی گراد. بازرگانی رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

مشخصات رنگ اپوکسی بهداشتی به همراه آستر

پوشش اپوکسی بهداشتی بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین تولید می شود. این محصول بدون حلال تولید می شود و بنابراین کاملا بهداشتی و غیرسمی می باشد. ضخامت اجرایی این رنگ حدود 150 میکرون فیلم خشک است و می توان آن را بصورت سلف پرایمر و یا همراه با آستر ضد خوردگی مخصوص اجرا کنیم.

کاربرد پوشش

برای پوشش انواع سطوح فلزی و بتنی در تماس با آب آشامیدنی می توان از این رنگ استفاده نمود. ایجاد هر گونه زنگ زدگی و یا فرسایش در سازه های فلزی و بتنی علاوه بر سوراخ شدگی آن ها، باعث نشت آب و نیز ورود ذرات معلق به داخل آب می شود. بنابراین استفاده از پوشش محافظ ضروری است.

آستر ضد خوردگی مخصوص سطوح فلزی

در مخازن و لوله های فلزی در تماس با آب آشامیدنی بهترین گزینه ی رنگ آمیزی استفاده از زینک فسفات اپوکسی بعنوان آستر می باشد. این رنگ با داشتن پیگمنت ضد خوردگی فسفات روی و نیز ایجاد سد فیزیکی قوی، از ورود عوامل خورنده به سطح فلز جلوگیری بعمل می آورد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی بهداشتی به همراه آستر

پوشش اپوکسی بهداشتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما